جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

پوسترغفلت/ دشمنی دشمن

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 383352
با بازخوانی فرمایشات رهبر انقلاب از ابتدای زعامت معظم له ، موارد متعددی از دستورات و فرمایشات ایشان به چشم می خورد که با نگاه خوش بینانه می توان گفت که از آن ها غفلت شده است .
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز ، با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ جبهه استکبار تمام توان خود را در جهت براندازی نظام برخواسته از این انقلاب با ایجاد درگیری های داخلی، جنگ، ترور، ، استفاده از عوامل نفوذی و .. به کار گرفت که با لطف خداوند ناکام ماند.


اما با تغییر تاکتیک دشمن و روی آوردن به فازهای جدید دشمنی، عده ای از مسئولان به راحتی کینه و عمق دشمنی چند صدساله طرف مقابل را فراموش کرده و ضمن روی آوردن به اعتماد و خوش بینی به دشمن؛ سعی در بزک کردن چهره دشمن داشتند. که در سخنان منتشر شده از مسئولان کشورهای فوق پشت پرده دیدارهای ظاهری، توافق های سطحی و اعتماد به خوش بینی ها داده شد و تغییر تاکتیک دشمن مشخص شد که علی رغم تکرار چندباره این موضوع اما بسیاری از افراد بعد از گذشت مدتی، بازهم این مسئله را فراموش کرده و از دشمنی دشمن غفلت می کنند که این موضوع بسیار هزینه زاست و موجب بی اعتباری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ برامريكا
مرگ برانگليس
مرگ بر اسرائيل
مرگ بر انگل يس