جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عیادت حدادعادل از مجروحان یمنی

يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 414753
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری حمله عربستان سعودی به یمن توسط آمریکا صورت گرفته است، گفت: مردم یمن تن به ذلت نمی‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری حمله عربستان سعودی به یمن توسط آمریکا صورت گرفته است، گفت: مردم یمن تن به ذلت نمی‌دهند.

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه عیادت از مجروحان یمنی اظهار داشت: عربستان ممکن است با کمک تجهیزات آمریکایی خود را پیروز میدان بداند اما باید منتظر آینده ماند و با شناختی که از مردم یمن داریم اینگونه نیست که آنان تن به ذلت بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه عربستان اشتباه بزرگی مرتکب شده است تصریح کرد: در حمله به یمن باید تجربه حمله شوروی به افغانستان برای حکام سعودی یادآوری شود و کمی هم تاریخ بخوانند.

وی در خصوص پشت پرده آمریکایی این تجاوز یادآور شد: در این رابطه همه چیز روشن است و آنان هم به صراحت تأکید کرده‌اند، ما معتقدیم در حمله عربستان به یمن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته است و اجرای این نقشه به کشورهای عربی واگذار شده که عربستان سعودی نقش اول را در این نمایش برعهده دارد و همه این واقعیت را می‌دانند.

حدادعادل با تأکید بر اینکه آنچه مهم است آگاهی ملت‌ها به صداقت ایران و بی‌صداقتی دیگران است، یادآور شد: راهبرد ما در تعامل با جهان اسلام و کل دنیا بر مبنای صداقت است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: همانطور که سید حسن نصرالله هم گفت: سوءعمل و رفتار نادرست حکام منطقه ملت‌ها را علاقه‌مند به ایران کرده است و ما الگوی جدید از روابط بین‌الملل بر پایه صداقت عرضه کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *