جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران‌-آتن از امروز

پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 434751
رئیس اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از راه‌اندازی پروازهای تهران-آتن توسط شرکت هواپیمایی ملی یونان از امروز خبر داد.
‌به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد، ‌‌محمد‌رضا حیدرقلی‌ ‌با بیان اینکه پروازهای تهران - آتن شرکت هواپیمایی ملی یونان از امروز آغاز به کار کرد، اظهار داشت: فعالیت این شرکت یونانی در ایران برای نخستین بار است.

وی افزود: پروازهای این مسیر در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج‌شنبه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام‌ می‌شود؛ این پرواز ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌شود و ساعت ۲ بامداد همان‌ روز نیز تهران را به مقصد آتن ترک می‌کند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و هماهنگی پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای تهران - آتن توسط شرکت هواپیمایی ماهان هم در حال انجام است گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران – آتن از ۲۴ خرداد امسال راه‌اندازی شد که در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

حیدرقلی افزود: ‌با این پرواز در مجموع هفته‌ای ۶ پرواز از تهران به آتن خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *