جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نرخ کم، صدای معاینه فنی را درآورد

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 449151
رئیس هیئت مدیره انجمن مراکز معاینه فنی استان تهران با انتقاد از ارزانی صدور برگه معاینه فنی، گفت: نظارت بر مراکز معاینه فنی به بخش خصوصی واگذار شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غضنفر طاووسی با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی باید به بخش خصوصی سپرده شود، گفت: مشکل بعدم نظارت بر برخی مراکز معاینه فنی یکی از بزرگترین مشکلات این بخش است.

وی با اشاره به حضور برخی افراد سودجو که معاینه فروشی می کردند، افزود: این مراکز وجه مراکز معاینه فنی را ازبین بردند اما این دلیل نمی شود که همه مراکز مشکل داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره انجمن مراکز معاینه فنی استان تهران، ادامه داد: در استان تهران ۲۷ مرکز معاینه فنی وجود دارد که همه اینها مشغول فعالیت هستند و مشکل عمده کمبود نظارت است.

طاووسی با تاکید بر اینکه باید نظارت در معاینه فنی بطور کامل به بخش خصوصی واگذارشود، گفت : اگر بخش خصوصی وارد شود در مدت ۵ سال مشکل معاینه فنی حل می شود.

وی با انتقاد از اینکه نباید نرخ معاینه فنی تکلیفی باشد، گفت: دولت هرساله نرخ عوار ض را افزایش میدهد اما نرخ معاینه فنی را ارزان نگه می دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *