پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱
شاهزاده سعودی خبر داد؛

اختلاس ۱۳۰ میلیاردی وزیردفاع عربستان

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 431754
«سعود بن سیف النصر» شاهزاده سعودی در سخنانی «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولیعهد پادشاه عربستان را به اختلاس مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار متهم کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری «بحرین الیوم» خبرداد: «سعود بن سیف النصر» شاهزاده سعودی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و جانشین ولیعهد پادشاه عربستان طی پنج ماه گذشته با سوء استفاده از بیماری معروف ملک سلمان یعنی «آلزایمر» دست به اختلاس ۱۳۰ میلیارد دلاری زده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه های ملی در این سطح گسترده باید دست به کار شد و عاملان این اقدامات را که قدرت مطلق را در دست گرفته اند، سرنگون کرد.

این شاهزاده سعودی تصریح کرد: دولت عربستان سعودی روزانه ۱۲ میلیون بشکه نفت تولید می کند؛ این در حالی است که مقامات عربستان آمار بشکه های نفت تولید شده به صورت روزانه را ۹ میلیون بشکه اعلام می کنند.

سعود بن سیف النصر با بیان اینکه بزرگان آل سعود باید در جریان چنین فسادهایی قرار گیرند، گفت: باید هرچه سریعتر برای ریشه کن کردن فساد در دولت و مجازات عاملان آن دست به کار شد.

وی در پایان سخنان خود برکناری هرچه سریعتر «محمد بن نایف» و «محمد بن سلمان» ولیعهد و جانشین ولیعهد پادشاه عربستان را خواستار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عاااالیه . اختلافات داره ظاهر میشه کم کم