شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

پرونده بابک زنجانی دردستان قاضی صلواتی

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 431952
مطالعه پرونده ۲۰۰ هزار صفحه‌ای بابک زنجانی که بعد از مدت‌ها‌ به دادگاه ارسال شده، از فردا ( سه‌شنبه) در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی از ارسال پرونده بابک زنجانی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد و گفت: پرونده هنوز تعیین وقت نشده زیرا پرونده حجم و سنگین و ۲۰۰ جلد است و فکر می‌کنم مطالعه آن چندین ماه طول بکشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به این سئوال که قاضی صلواتی به پرونده رسیدگی می‌کند یا مانند پرونده مه آفرید امیر خسروی از سوی رییس دستگاه قضا قاضی ویژه تعیین می‌شود یا خیر افزود: اطلاع ندارم اما رییس شعبه ۱۵ دادگاه قاضی صلواتی است و احتمال زیاد خود ایشان به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

کوهپایه‌زاده اصفهانی در پاسخ به این سئوال که مطالعه پرونده از چه زمانی آغاز می‌شود ادامه داد: مطالعه پرونده از فردا آغاز می شود. پرونده ۲۰۰ جلد است و هر جلد حدود هزار صفحه دارد. از لحاظ کمیت و کیفیت پرونده سنگینی است و همین مساله می‌طلبد دادگاه با تامل بیشتری وارد رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: به نظر می‌آید در این خصوص قوه قضاییه دقت را فدای سرعت نمی‌کند چون پرونده از حساسیت بالایی برخوردار است و حجم سنگینی دارد.
https://jahannews.com/vdcbs8ba5rhbf9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbs8ba5rhbf9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسام
South Africa
ماشاالله، 200 هزار صفحه !!! باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت بشه.
Iran, Islamic Republic of
به هرحال تحقیقات زیاد شد و متهمان زیادی هم داشت