جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

پیامی که چرخنده را در مسیرش استوار کرد

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 392857
بازیگر سریال تلویزیونی «آوای باران» برای حفظ و صیانت از جبهه فرهنگی انقلاب و حمایت از حجاب و عفاف پا به این میدان سخت و دشوار می‌گذارد و چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب می کند، اما متاسفانه برخی حتی در جبهه انقلاب هم به فعالیت‌های او به دیده تردید نگریستند!
به گزارش جهان به نقل از دفاع پرس؛ همه چیز از یک پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب در لحظه تحویل سال شروع شد. وقتی با زبان انگلیسی بر روی پرچمی نوشت: "من همه جانم امیرالمومنین/ رهبرم خاکم تموم مسلمین" و تصویر آن در رسانه‌ها منتشر شد به مزاج برخی خوش نیامد و این بانوی هنرمند را آماج حملات خود قرار دادند. متاسفانه برخی ها حتی در جبهه انقلاب هم به فعالیت های او به دیده تردید نگریستند!

از موقعی که «الهام چرخنده» این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون این مواضع را علنی کرده به او پیام داده‌اند که سینمای ما جای این جور زن‌ها نیست! پس سینمای ما جای چه جور زن‌هایی است؛ همان‌هایی که به محض حضور در جشنواره‌ها و فیلم‌های هالیوودی رنگ عوض می‌کنند؟ واقعاً باید دید که چه شده است که امروز در نگاه برخی ها ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل شده است.

بازیگر سریال تلویزیونی «آوای باران» برای حفظ و صیانت از جبهه فرهنگی انقلاب و حمایت از حجاب و عفاف پا به این میدان سخت و دشوار می‌گذارد و چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب می کند، اما هجمه ها و فشارها به حدی است که به ناچار اعلام می کند دیگر در فضای مجازی فعال نخواهد بود و...

با توجه به بستری شدن خانم چرخنده، خبرنگار دفاع مقدس آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر سینما و تلویزیون را پیگیری کرد. الهام چرخنده گفت که به محض ترخیص از بیمارستان به حرم امام رضا(ع) رفته و در حال حاضر با روحیه ای قوی آماده حضور در صحنه فرهنگی و اجتماعی است. در جریان این گپ و گفت او درد و دل‌هایی داشت که بنابر تعهدی که نسبت به ایشان داشتیم تنها بخشی از آن را به سمع و نظرتان می رسانیم.

الهام چرخنده در پاسخ به این سئوال ما که بار دیگر شاهد حضور شما در فضای مجازی بودیم،‌ گفت: اولین باری که قصد داشتم از فضای مجازی خداحافظی کنم، ‌دهها پست و پیامک برایم آمد که یک پیام مرا بازگرداند؛ جانبازی که تنها سرمایه زندگی اش دو النگوی همسرش بود که یکی از آنها را هزینه درمان پایش کرد و دیگری را برای خرید یک تلفن همراه هزینه کرد تا به طور ویژه در نبرد با اهریمن فرهنگی فعالیت کند. او از من خواست تا مقاومت در مسیر جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم را رها نکنم و بنده هم ندای لبیک را سر دادم...

وی گفت که بسیار خوشحالم که برخی مرا ریاکار دانستند تا توانستند بنده را مورد هجمه های شدید قرار دادند. من از آنها تشکر می کنم. چرا که به قول شهید چمران عزیز یک شمع نمی تواند تمام دنیا را روشن کند اما می تواند تفاوت روشنایی و تاریکی را نشان دهد.

براستی مسئولان و متولیان فرهنگی در قبال این اتفاقات و در قبال چنین هنرمندانی چه وظایفی دارند؟

گفتنی است؛ ‌الهام چرخنده مشغول ساخت فیلمی مستند درباره "شهدای اقلیت" است و طرحی را نیز در حال اجرا دارد که دختران داوطلب را برای داشتن حجاب برتر یاری کند. وی در دو سریال "بزم آخر" به کارگردانی مجید شهریاری (برای ایام فاطمیه) و سریال تلویزیونی "حانیه" به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری ویژه دهه فجر ایفای نقش کرده که از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، فیلم سینمایی "دامنه‌های سفید" به کارگردانی محمدابراهیم معیری و "اسب‌ها همچنان می‌تازند" به کارگردانی حسن نجفی اکران خواهد شد و سریال "آسمان من" به کارگردانی محمدرضا آهنج نیز به زودی به روی آنتن می‌رود.
https://jahannews.com/vdcbs5bfzrhb9wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbs5bfzrhb9wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
سلام خواهر بزرگوارم برایتان از خداوند متعال عافیت ، سلامت وعاقبت به خیری مسئلت دارم.اگر مورد هجمه خناسان قرار گرفتید به خود ببالید که راهتان حق است. نگران نباشید. با توکل به خدا حرکت کنید. موفق باشید برادر فرهنگی شما
علي
سلام بر بانوي با شهامت. الهام بخش همه دختران ايران زمين .يا علي
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
افتخار ایران زمین کم نبوده و نیس. تو هم به آنها پیوستی. سربلند باشی بانوی سرزمینم.........
الهام...........
زهرایی..............