پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

اعلام مراسم هفتگی مسجد جمکران

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب: 392758
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.
به گزارش جهان، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه از ساعت ۱۹با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام کفیل برگزار می‌ شود. پس از آن و از ساعت ۱۹:۴۵ حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی خواهد پرداخت.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مؤمنی آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت ۲۰:۴۵ نیز دعای توسل توسط آقای عباس حیدرزاده قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام اویسی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط آقای سید جواد میرجعفری قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش و سی دقیقه صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود. پس از آن و در ساعت ۶:۴۵ حجت الاسلام صابری اراکی سخنرانی خواهد کرد و در ساعت ۷ صبح آقای سید علی حسینی نژاد دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است مراسم قرائت دعای سمات، در روز جمعه از ساعت ۱۶ با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏شود. از ساعت ۱۶:۳۰ حجت الاسلام محمدپور سخنرانی خواهد کرد و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‏شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *