سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲

پیش بینی وضع هوا در چند روز آینده

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 302252
طی هفته جاری در بیشتر نقاط کشور تا حدودی از دمای هوا کاسته می شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در ادامه وقت امروز" شنبه 5مردادماه 92" اعلام شد که طی هفته جاری در بیشتر نقاط کشور تا حدودی از دمای هوا کاسته می شود.

براساس این گزارش، طی امروز و سه روز آینده در استان های گیلان ، مازندران، گلستان و برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می دهد و همچنین پیش بینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه باش در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار باشد.

لازم به ذکر است، طی سه روز آینده وزش باد و گردو خاک در برخی از مناطق شرق کشور بویژه زابل به تناوب ادامه خواهد داشت و همچنین در برخی مناطق استان های سمنان، قم، تهران، مرکزی، شمال اصفهان، ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد همراه با گردو خاک رقیق موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

شایان ذکر است از فردا تا روز سه شنبه دریای خزر و در روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج خواهند بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف ودر پاره ای نقاط وزش باد و همچنین رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 39درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *