جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

آتش سوزی در میدان شوش تهران

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 397500
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: بامداد امروز یک انبار ۴ هزار متری در میدان شوش طعمه حریق شد.
به گزارش جهان سیدجلال ملکی در گفت‌‌وگو با تسنیم،‌ اظهار داشت: ساعت ۱:۲۹ بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ در میدان شوش به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۱۰ ایستگاه به همراه ۷ تانکر آب‌، ۳ فوماتیک،‌ ۳ خودروی تنفسی و همچنین نردبان و لودر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از یک انبار به وسعت ۴ هزار متر مربع در میدان شوش که مملو از جنس و کالا بود و بیشتر آنها بلور و کریستال بود، دچار حریق شد و آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر انبار بود. شدت شعله‌های آتش‌ به گونه‌ای بود که از فواصل دور نیز قابل رؤیت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها از چند طرف عملیات را آغاز کردند و در ساعات اولیه آتش را تحت کنترل خود در آوردند. در این حادثه به هیچ‌یک از کارگران انبار آسیبی نرسید اما یکی از آتش‌نشان‌ها به دلیل تخریب بخشی از سقف انبار از ناحیه پا و کمر آسیب دید و به مرکز درمانی منتقل شد. آتش‌نشان‌ها هنوز در محل حادثه حضور دارند و در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی خسارت سنگینی به جا گذاشت، خاطرنشان کرد: انباردارها باید توجه داشته باشند که اجناس و کالاهای خود را متناسب با اصول انبارداری بچینند،‌ سیم‌کشی‌های برق اصولی باشد و کپسول‌های آتش‌نشانی در انبار وجود داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *