جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

افزایش پائیزی قیمت برخی خودروها

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 387501
بازار خودرو در حالی فصل پائیز را آغاز کرد که قیمت برخی خودروها با افزایش همراه بوده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بازار خودرو در حالی فصل پاییز را آغاز کرده که قیمت برخی خودروهای داخلی با افزایش و برخی نیز با کاهش جزئی همراه شده است.

بر این اساس، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۹۰۰ هزار تومانی به ۳۸.۵ میلیون تومان رسیده و در مورد پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V۸ نیز می‌توان به افزایش ۶۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

همچنین قیمت پژو ۴۰۵ مدل SLX با افزایش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، به ۳۲ میلیون تومان رسیده است. نوع دوگانه سوز این خودرو نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی، این روزها ۳۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس جدید نیز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی در حال حاضر در بازار ۴۱.۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

در مورد تندر ۹۰ مدل E۲ ایران خودرو نیز باید به افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کنیم و در مورد تندر ۹۰ مدل E۲ پارس خودرو نیز باید گفت که این خودرو با رشد قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در حال حاضر به قیمت ۴۱.۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

در عین حال، طی روزهای گذشته، رانا با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی مواجه بوده و در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار ۳۲ میلیون تومان است.

در حال حاضر سمند EF۷ در بازار ۳۲.۵ میلیون تومان عرضه می‌شود و در مورد تیبای هاچ‌بک نیز می‌توان به قیمت ۲۸ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کرد.

در محصولات اصلی سایپا نیز باید به قیمت ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی سایپا ۱۳۱ مدل ‌SE اشاره کنیم که کاهش قیمت یک میلیون تومانی را طی روزهای اخیر تجربه کرده است. در حال حاضر سایپا ۱۳۲ مدل SE در بازار ۲۱ میلیون تومان و سایپا ۱۱۱ مدل SE نیز ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که قیمت این خودروها نیز با افت یک میلیون تومانی همراه بوده است.

* رشد قیمت خودروهای خارجی

در مورد خودروهای خارجی نیز می‌توان به افزایش ۲۵ میلیون تومانی قیمت پرادو ۲ اشاره کرد که در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار ۲۷۰ میلیون تومان است.

کرولا نیز با افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی، هم‌اکنون به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

در مقابل، اسپورتیج ۲۰۱۴ کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۱۴۸ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

طی روزهای گذشته، قیمت مزدا ۳ نیز با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به ۱۳۰ میلیون تومان در بازار رسیده است.

در مورد آزرا گرانجور نیز باید به رشد ۳۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت سانتافه نیز با کاهش ۲۴ میلیون تومانی به ۱۷۱ میلیون تومان رسیده و در مورد سوناتا هم باید به کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی این خودرو و عرضه آن به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان اشاره کنیم.

بازار خودرو در شرایطی روزهای پاییزی خود را پشت سر می‌گذارد که مردم همچنان منتظر تصمیم‌گیری قاطع و مشخص دولت در مورد قیمت خودروهای داخلی و ساماندهی به نرخ‌گذاری خودروها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *