چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

انهدام ۹ مرکز تروریست ها در سوریه

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 448404
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد در نخستین مرحله از اجرای برنامه جدید بمباران مواضع تروریست ها در سوریه، ۹ مرکز عملیاتی، پشتیبانی و فرماندهی تروریست ها هدف قرار گرفت و به طور کامل نابود شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ژنرای «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام این مطلب، افزود:' در جریان ۲۵ سورتی پرواز مرکز ارتباطاتی داعش در استان حمص و مقر فرماندهی داعش در استان حما نابود شد.'

وی افزود: ' مرکز تجسس الکترونیکی این گروه تروریستی در حما و همچنین تل البیضا در حمص و واحد فرماندهی یک گروه تروریستی متحد داعش نزدیک لاذقیه از جمله اهداف بمباران شده توسط بمب افکن های سوخو بود.'

بمباران دو انبار مهمات در تل البیضا، پایگاه آموزشی تروریست ها و مرکز آتشباری تروریست ها در جسر الشغور با انبار مهمات آن و همچنین ۳۰ دستگاه تانک و خودروی نظامی مستقر در استان ادلب هدف بمب های لیزری هدایت شونده قرار گرفت و تخریب صدردصدی آنها ثبت شد.

روسیه امروز همچنین اعلام کرد، با توجه به تاثیرات آشکار بمباران ها بر توان گروه های تروریستی بویژه داعش، از امروز عملیات جلوگیری از تجدید قوا اجرا خواهد شد.

عملیات شناسایی اهداف تروریستی برای قرار گرفتن در فهرست بمباران های جدید با استفاده از داده های ماهواره ای و اطلاعات ارتش سوریه انجام خواهد گرفت.

روسیه سه شنبه گذشته با درخواست دولت سوریه و اخذ موافقت پارلمانی، بمباران مراکز و مواضع تروریست ها در این کشور را آغاز و اعلام کرد که تمامی گروه های تروریستی بویژه داعش هدف قرار خواهد گرفت و این حمله ها تا رسیدن به نتیجه مورد نظر ادامه خواهد یافت.
https://jahannews.com/vdcbgwbaarhbaap.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbaarhbaap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *