جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 288303
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری سه دیدار حساس مقدماتی جام جهانی آماده می کند، در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی عمان تن به شکست داد. این شکست در حالی رقم خورد که کارلوس کی روش بدون بازیکنان لژیونر و استقلالی ها به مصاف عمان رفته بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شاگردان کارلوس کی روش در این بازی 3 بر یک برابر عمان شکست خوردند. در این بازی که از ساعت 17:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط آغاز شد تیم میزبان در نیمه اول با دو گل مقابل تیم ملی ایران به برتری دست یافت. گل اول عمان را عبدالعزیز المقبلی در دقیقه 20 به ثمر رساند. این بازیکن که در باشگاه التعاون عربستان بازی می‌کند با یک شوت سرضرب به زیبایی دروازه رحمان احمدی را از گوشه چپ محوطه جریمه باز کرد.
 
دومین گل میزبان هم با یک شوت سرکش از فاصله 25 متری به دست آمد. این بار عبدالسلام مخینی با یک ضربه مهار نشدنی رحمان احمدی را تسلیم کرد تا در پایان نیمه نخست نتیجه‌ای رقم بخورد که خود عمانی‌ها هم که در غیاب چند بازیکن اصلی خود به میدان آمده بودند، انتظار آن را نداشته باشند.
 
با شروع نیمه دوم شاگردان کارلوس کی روش برای جبران گل های خورده تلاش زیادی از خود نشان دادند اما در دقیقه 60 روی یک ارسال بلند دیگر دروازه خود را باز شده دیدند. در حالی که تعویض های کی روش هم نتوانسته بود در روند بازی تیم ملی ایران تغییر ایجاد کند محسن مسلمان یکی از این تعویض ها در دقیقه 92 روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد تنها گل ایران را به ثمر برساند.
 
تیم ملی فوتبال ایران که از شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی برخوردار است، روز 14 خردادماه سالجاری در مرحله مقدماتی به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *