جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

رسوایی در مجلس‌ اعیان‌ انگلیس+عکس

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 435606
انتشار تصاویری از فساد اخلاقی نایب رئیس مجلس اعیان انگلیس موجب کنار رفتن وی از این سمت شد.
رسوایی در مجلس‌ اعیان‌ انگلیس+عکس
به گزارش جهان به نقل از  “ره به ری”، رسانه های انگلیس از قبیل روزنامه سان و دیلی میل طی دیروز و امروز با انتشار گزارشی هایی در مورد رسوایی اخلاقی «لرد سیویل» از کنار رفتن وی از سمت نایب رئیس مجلس اعیان انوگلیس خبر می دهند.

در همین رابطه روزنامه سان با انتشار تصاویری از وی با عنوان «لرد کوکائین» یاد کرده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نایب رئیس مجلس اعیان بریتانیا در پی انتشار ویدیویی در سایت یکی از روزنامه های این کشور که ظاهرا او را در حال کشیدن کوکائین با تعدادی روسپی نشان می دهد، از سمتش کناره گیری کرد.

در بخشی از این ویدیو که روزنامه سان آن را منتشر کرده، سیویل درحالی که برهنه است سرگرم کشیدن کوکائین با تعدادی روسپی است.


در پی انتشار این تصاویر بارونس «فرانس دسوزا» رئیس مجلس اعیان انگلیس، اعلام کرد که از انتشار این خبر شوکه شده است. دسوزا با غیرقابل قبول دانستن چنین رفتاری از پلیس خواسته است که در این باره تحقیق کند.

ویدیوی منتشر شده لرد سیویل را در حالی نشان می دهد که گرد کوکائین را با یک اسکناس پنج پوندی لوله شده به درون بینی خود می کشد.

لرد سیویل که متأهل است، در این ویدیو با اطرافیانش در مورد سیستم کمک هزینه های اعضای مجلس اعیان هم صحبت می کند. وی در دولت تونی بلر به عنوان معاون وزیر اسکاتلند خدمت کرده بود.

لرد سیویل از سال ۱۹۹۶ عضو مجلس اعیان است و معاونت دانشگاه آبردین را هم به عهده دارد.
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجید جان مجلس اعیان