جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۱

دلایل کند شدن تلگرام در ایران چیست؟

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 430809
بدنبال درخواست از مدیریت تلگرام مبنی بر پاسخ به دلایل کند شدن این شبکه اجتماعی در ایران، آنها قول دادند تا موضوع را رسیدگی کنند.
دلایل کند شدن تلگرام در ایران چیست؟
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، مسوولان شبکه اجتماعی تلگرام با بیش از ۶۰ میلیون کاربر نوشتند: «اپراتورهای محلی ایران دچار محدودیت در ترافیک تلگرام شده اند. ما تلاش می کنیم تا دلایل آن را پیدا کنیم.»

با این توضیح می توان فهمید مدیران تلگرام متوجه مشکل کاربران ایرانی شده اند و با پاسخی غیر مستقیم توپ را به زمین ایران انداخته اند، چرا که وزارت ارتباطات صریحا اعلام کرده که قصد فیلتر کردن تلگرام را ندارد و از سوی دیگر پیام های رد و بدل شده میان کاربران نشان از کند شدن شدید این شبکه اجتماعی دارد.

حال باید منتظر پاسخ فنی مدیران تلگرام بود تا واقعا مشخص شود مشکل از کدام طرف ایجاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
مقصر کدخدای ده بالاست :)
آقا به کدوم زبان بگویم: تحریمیم_میفهمی؟!
مامان جونت قربونت بره ایشالا با نمک
تقصیر ز احمدی نژاد است !!!
3
تقصير همه شما هاست همتون حجوم آوردين خرابش كردين وگرنه ماكه دو ساله بدي نديده بوديم
هجوم !دلبندم!!!!
تلاش اینه که مردم به سمت وایبر بروند
نه که ماهیتا تفاوت دارند!
الف صدر
به نظر من علت کند شدن تلگرام اینه که چون قبلا افرادی از این شبکه های اجتماعی استفاده می کردند که زیاد معتقد و مومن نبودند واز اون در جهت اشاعه فساد ومنکرات استفاده می کردند وکمتر در جهت مثبت و رساندن پیام خداوند به دیگران استفاده می کردند و دقیقا در پازل دشمن بازی می کردند.
اما اکنون افراد مومن و معتقد زیادی از این ابزار در جهت رساندن پیام اسلام به دیگران استفاده می نمایند. این امر باعث عصبانیت دشمن شده . که این عصبانیت خودشون رو با محدودیت در تلگرام ابراز کرده اند .
از آنجایی که خدا خواهد عدو شود سبب خیر
تو واقعا این جور هستی یا داری ادا در میاری ؟
آخه توتلگرام واسه هم ديگه چي ميفرستيد كه الان نگران اختلالش هستيد .بيايد ببينيد چي ردو بدل ميكنن بعد .اي كاش فيلتربشه يه عده ازخانواده ها دارن ازهم ميپاشن؟