سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

حواشی مراسم ختم دکتر حبیبی+عکس

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 270005
مراسم ختم دکتر حسن حبیبی عصر امروز با حضور برخی چهره های علمی کشور در مسجد نور برگزار شد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، حضور برخی چهره های علمی، سکوت همیشگی جاسبی در مقابل خبرنگاران و اظهار نظر مهدی هاشمی درباره سمتش در دانشگاه آزاد از مهمترین حاشیه های دانشگاهی مراسم ختم دکتر حسن حبیبی بود.
 
 در این مراسم محمدرضا مخبر دزفولی - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالله جاسبی - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، غلامعلی حداد عادل - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر باقر لاریجانی - رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهدی طهرانچی - رئیس دانشگاه شهید بهشتی، حمید میرزاده - عضو هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر چهره های دیگر کشوری و لشکری حضور داشتند.
 
عبدالله جاسبی از نخستین میهمانان این مراسم بود که در لحظات نخست مراسم ختم پدر ایران شناسی حضور پیدا کرد.
 
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000270/nf00270005-1.jpg
جاسبی در هنگام ورود به مراسم ختم دکتر حسن حبیبی
 
جاسبی پس از آنکه قصد خروج از مراسم ختم را داشت طبق معمول در جمع خبرنگاران حاضر نشد و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آیا دلش برای دانشگاه آزاد تنگ نشده، تنها دستهایش را به نشانه اینکه هنوز مصاحبه نمی کند و جوابی ندارد، تکان داد و بلافاصله سوار ماشین همیشگی ‍‌اش شد.
 
از دیگر حاشیه های این مراسم، نصب بنر بزرگی در ابتدای مسجد نور از سوی بنیاد ایران شناسی بود که یک سروده مرحوم دکتر حسن حبیبی بر روی آن نقش بسته بود.
 
مهدی هاشمی هم پس از آنکه لحظاتی کوتاه در جمع خبرنگاران حاضر شد، در پاسخ به این سوال که در دانشگاه آزاد چه سمتی داشت، تنها به گفتن اینکه "در این دانشگاه یک کارمند بود" بسنده کرد و رفت.
 
وزیر علوم در این مراسم حضور نیافت اما پیامش را به مراسم ختم دکتر حبیبی ارسال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *