سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

نظر حداد عادل درباره نمایشگاه یادیار مهربان

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 403809
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه «یاد یار مهربان» می‌تواند از مغفول ماندن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی جلوگیری کند.
به گزارش جهان، غلامعلی حدادعادل در گفتگو با «یاد یار مهربان» درخصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاهی فرصتی برای گسترش فرهنگ اهداء کتاب به‌ویژه به کتاب‌خانه‌های مدارس و نهادهای فرهنگی است.

وی توجه به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را مسئله‌ای مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: مسئله‌ی کتاب و کتاب‌خوانی نباید مورد غفلت واقع شود، بنابراین از کارکردهای مهم این نمایشگاه مغفول نماندن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان به نقش والدین و اولیاء مدرسه در تعمیق فرهنگ کتاب‌خوانی در میان دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: والدین و اولیاء مدرسه در کنار یکدیگر می‌توانند فرهنگ کتاب‌خوانی را در میان دانش‌آموزان ایجاد کنند و این دو، نقش مکمل را برای هم ایفا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *