جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زمان عملیاتی شدن رتبه بندی غیردولتیها

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 354507
مدیر کل دفتر آموزشهای غیردولتی غیرانتفاعی وزارت علوم از زمان عملیاتی شدن رتبه بندی غیردولتیها و تشکیل یک کمیته خاص برای این موسسات خبر داد.
به گزارش جهان، کارن ابری نیا در گفتگو با مهر، با بیان اینکه به منظور ساماندهی موسسات و دانشگاههای غیردولتی وزارت علوم اقدام به تشکیل یک کمیته ساماندهی کرد، اظهار داشت: این کمیته تشکیل و جلساتی هم برگزار شد اما باید منتظر حصول نتایج نهایی بود تا به برنامه منسجمی دست یابیم.

وی از حضور اعضای اتحادیه موسسات و دانشگاههای غیردولتی در این کمیته خبر داد و گفت: خالی ماندن ظرفیتهای غیردولتیها، میزان شهریه ها، کیفیت آموزش، تعیین تکلیف زمینها از جمله مواردی است که باید در این کمیته ها درباره آن تصمیم گیری شود.

ابری نیا درباره اقدام گذشته دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم در خصوص رتبه بندی غیردولتیها، تاکید کرد: این طرح به علت مشکلاتی که پیش رو داشت به صورت کامل عملی نشد و قابل استفاده در کمیته ساماندهی غیردولتیها نیست.

مدیر کل دفتر آموزشهای غیردولتی وزارت علوم با تاکید بر اینکه ساماندهی موسسات غیرانتفاعی زمان بر است، اضافه کرد: رده بندی غیردولتیها به سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *