جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲
نژادفلاح مطرح کرد؛

عربستانی‌ها واقعا کم لطفی کردند

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 424301
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با ابراز گله از اقدام غیر اصولی مسئولان عربستانی گفت: هروقت تیم‌های عربی زمین در بازی کم می‌آوردند، با حاشیه‌سازی و ایجاد چالش سعی می‌کنند، تمرکز حریفان خود را به هم بریزند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدحسین نژادفلاح در حاشیه سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون عربستان واقعا کم لطفی کرد. وقتی اظهارنظرهای قبلی را خواندیم، فکر نمی‌کردیم برای‌مان مشکلی ایجاد کنند اما آنها در این مرحله هم به فکر از بین بردن تمرکز تیم ما هستند.

وی با بیان اینکه قرار بود ویزاها فرودگاهی صادر شده اما این اتفاق نیفتاد، افزود: البته چون پیش بینی اقدامات عربستانی‌ها را می‌کردیم، پای AFC را وسط کشیدیم و خواهان حضور نماینده آنها در فرودگاه عربستان بودیم تا خدایی نکرده بیش از حد معمول بازیکنان تیم ما را اذیت نکرده و باعث به هم ریختن فکر نفرات تیم نشوند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر پرواز پرسپولیس به عربستان هم اینگونه اظهارنظر کرد: دلیل منطقی برای تاخیر پرواز نبود و قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ به عربستان پراز کنیم اما عامل تاخیر ۳ ساعته فدراسیون عربستان بود که با تاخیر به وزارت امور خارجه این کشور خبر دادند تا کارها به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه اینها کارهایی است که عربستانی‌ها انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: تیم‌های عربستانی هروقت در زمین بازی کم می‌آوردند، با حاشیه سازی و ایجاد چالش سعی می‌کنند تمرکز بازیکنان تیم حریف‌شان را به هم بریزند اما بازیکنان ما از این حربه کاملا آگاه هستند.

نژادفلاح ادامه داد: باید از بازیکنان عذرخواهی کنم زیرا قرار بود بعد از تمرین به هتل بروند، ناهار خورده و بعد به سمت فرودگاه حرکت کنند اما به خاطر ناهماهنگی‌ها، بیش از چند ساعت در فرودگاه معطل شدند. البته این اتفاق آنها را از نظر جسمی خسته کرد اما از نظر روحی باعث افزایش انگیزه‌شان شد.

وی از سعه صدر بازیکنان و کادرفنی این تیم تشکر کرد و یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان تیم بسیار مصمم هستند و انگیزه بالایی دارند. آنها می‌دانند پیروزی برابر الهلال در عربستان چقدر اهمیت و این رفتار عربستانی‌ها برای برهم زدن تمرکزشان رخ داده است. آنها بسیار با اخلاق و با انگیزه هستند و با روحیه جنگندگی به زمین می‌روند تا با دست پر به ایران بازگردند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی برگشت با الهلال چیست؟، خاطرنشان کرد: دلم برای این بازی روشن است و امیدوارم بازیکنان با روحیه جنگندگی، تعامل و همدلی که بین آنها وجود دارد، به برتری برسند.

وی در ادامه افزود: کادرفنی ما هم مچش را برای این بازی باز نکرده و همانطور که می‌گویم برانکو پروفسور فوتبال است، اما به نظرم پروفسور برانکو کارش را برای این بازی بلد است. وی برای این بازی تمرکز کرده است و برنامه‌های زیادی هم برای نتیجه گیری دارد.

نژادفلاح در پایان گفت: همانطور که گفتم بازیکنان ما همدل و با صفا هستند که این موضوع گمشده فوتبال ما است، بزرگترین نقطه قوت ما تجربه کادر فنی و همچنین همدلی بازیکنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ای بابا مردم یمن رو دارند از بین میبرند یک نفر نیست کاری بکنه
در ضمن نامرد همیشه نامرده چه تو زمین فوتبال چه جنگ و زور گویی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ال سعود