پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بررسی حکم رحیمی در شبکه 3

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 404006
برنامه متن حاشیه این هفته با حضور عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و مدیرعامل خبرگزاری فارس با موضوع روند مبارزه با فساد اقتصادی و بررسی حاشیه‌های سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، برنامه متن-حاشیه این هفته با موضوع اعلام حكم قطعی پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت سابق و بررسی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور دو تن از كارشناسان رسانه‌ای به روی آنتن می‌رود.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در خصوص حکم محمدرضا رحیمی و مسائل پیش‌‌آمده با یکدیگر بحث و گفت‌و‌گو می‌کنند.

به جز پرونده محمدرضا رحیمی٬ سفر نائب رئیس مجلس آلمان به ایران و دیدارهای او با برخی مقامات و مسئولان که جریان اصولگرا آن را حاشیه‌ساز دانسته٬از دیگر مباحث این برنامه خواهد بود.

قابل ذکر است جواد هروی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در بخش بررسی سفر نایب رئیس مجلس آلمان به تهران حضور خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *