پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴
خبری که رسانه های ضد انقلاب منتشر کردند:

واکنش سید حسن به شرط فرمانده سپاه برای بازگشت خاتمی

پنجشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 174804
 رسانه های ضد انقلاب  به نقل از صفحه فیس بوکی به نام سیدحسن خمینی از واکنش سید حسن به سخنان اخیر جعفری فرمانده سپاه خبر دادند.

به گزارش جهان آنها در این خبر با اشاره به صحبت های اخیر فرمانده سپاه پاسداران نوشته اند: "سیدحسن خمینی خطاب به سردار جعفری نوشت: سردار عزیز، مگر شما خود و ارگان وابسته به خود را ملتزم به اصول انقلاب و دستورات امام نمی دانید؟"

رسانه های ضد انقلاب در ادامه همین خبر به بخش هایی از وصیت نامه امام پیرامون ضرورت عدم دخالت نیروهای نظامی کشور در بازی های سیاسی! از قول سیدحسن خمینی اشاره کرده اند.

انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که موثق بودن این خبر به شدت مورد تشکیک است و همچنین معلوم نیست که آیا صفحه فیس بوک یاد شده واقعاً متعلق به حجت الاسلام سیدحسن خمینی و یا اینکه ساختگی است.

این در حالی است که خبر ادعا شده حتی در سایت جماران و شخص حجت الاسلام سیدحسن خمینی نیز منتشر نشده است.

فرمانده کل سپاه در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها در خصوص شرایط بازگشت اصلاح طلبان و مشخصا سید محمد خاتمی به صحنه سیاسی کشور عنوان کرد: افرادی از جریانات اصلاح طلب که از خط قرمزها عبور نکرده اند طبیعی است که در رقابت های سیاسی می توانند شرکت کنند اما اینکه آقای خاتمی تا چه حد می تواند موفق شود بستگی به موضع گیری های او دارد.

وی خاطرنشان کرده بود: آقای خاتمی در جریان فتنه امتحان خوبی پس نداد و به هر حال جزء همراهان سران فتنه بود و حمایت و پشتیبانی زیادی از آنها کرد و درحال حاضر نیزموضعی مبنی بر برائت از آن حرکت ها اتخاذ نکرده است و اگر ایشان بخواهد با سیاسی کاری جلو بیاید فکر نمی کنم مردم او را ببخشند ولی افراد دیگری که در این صحنه از خط قرمزها عبور نکرده اند می توانند همچنان در رقابت های سیاسی به صورت فعال شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف عاقلانه ای نیست . از سید حسن بعیده ! علی الخصوص که ایشون (بنابر شنیده ها) میخاد رییس .....بشه در آینده .
اگر و فقط اگر این خبر موثق باشد باید از آقای سید حسن مصطفوی پرسید که آیا براندازی نظام یک بازی سیاسی است؟
به خود بیایید قبل از اینکه دیر شود
Iran, Islamic Republic of
این حرفا خطرناکه حسسسسسسن
Iran, Islamic Republic of
این سیدحسن طفلکی شده بازیچه و ملعبه !! که این هم از سادگیشه است. اما درمورد آقای خاتمی؛ یعنی مسئولان نظام منتظرند که ایشان معذرت خواهی کند که مردم و مسئولان ایشان را ببخشند و ایشان دوباره به صحنه ی سیاسی برگردد؟! وامصیبتا! چطور کسانی که اغفال اینها شدند و به خیابانها آمدند، باید مجازات می شدند، اما این فتنه گران نه؟!!!