جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دفتر رئیس بنیاد باران: خاتمی پشیمان نیست

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 224006
روز گذشته یک سایت نزدیک به اپوزیسیون که چندی پیش و برای چندمین بار فیلتر شده است،‌ به نقل از یک فعال سیاسی عنوان کرد که محمد خاتمی از شرکت در انتخابات مجلس نهم پشیمان است.
به گزارش جهان، این سایت به نقل از فرد مذکور نوشته بود:  امروز به مناسبت سالگرد دوم خرداد دیداری با آقای خاتمی برپا بود که وی با ناخرسندی از پیامدهای رای دادنش در انتخابات مجلس نهم گفت:  به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر از گذشته شده است.

اما به گفته دفتر آقای خاتمی این خبر صحت ندارد. سایت منتشر کننده خبر، امروز در مطلبی نوشت: پس از آنکه روز گذشته مطلب کوتاهی به نقل از صفحه شخصی حامد صالح آبادی درباره اظهارت سیدمحمد خاتمی در بازتاب درج گردید دفتر سیدمحمدخاتمی در تماس با بازتاب این نقل قول را غیردقیق دانسته وخواستار حذف آن گردید.

فرد منتشر کننده نقل قول خاتمی هم که گویا چندی پیش با وی دیدار کرده از واکنش دفتر رئیس بنیاد باران خشمگین شده و خاتمی را "در انحصار عده ای فرصت طلب" توصیف کرده است.

وی نوشته است: شخصا به سید محمد خاتمی ارادت دارم اما به خیلی از رفتار هایش انتقاد دارم ، متاسفانه امروز خاتمی نادانسته یا دانسته در انحصار عده ای فرصت طلب قرار گرفته است که فیلتر مابین او و جامعه شده اند و تنها می خواهند هر چه در تراوشات ذهنی خودشان می گذرد بر جامعه تحمیل کنند و این محصور شدن خاتمی توسط عده ای خاص که خود را متولیان اصلاحات می دانند سبب فاصله گرفتن او از متن جامعه شده است . قطعا همه قبول دارند که خاتمی آن محبوبیتی که قبل از انتخابات 88 داشت را دیگر ندارد و خیلی از هواداران او از وی عبور کرده اند و عامل اصلی این ریزش ها همین انحصار طلبانی هستند که امروز همچون پیله ابریشم دور خاتمی پیچیدند و اجازه دسترسی سایر افکار را به او نمی دهند.

او البته افزوده است: "برخی به نقل از من نوشته اند که خاتمی از رای دادن پشیمان شده است ، باید بگویم که من هرگز چنین چیزی ننوشته ام و آنجا که نوشته ام خاتمی از رای دادن ابراز ناخرسندی کرد برداشت خودم از کل سخنانش بود "
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیز جمالی
ما هم چنان خاتمی را دوست داریم و برایش ارزوی مو فقیت می کنیم
حقیقت کریمی
من ودخترم آقای خاتمی را خیلی دوست داریم وطرفدار ایشان هستیم وتقاضایی نوشتیم مبنی بر اینکه آ رزوی دخترم این بود که خطبه عقدش را ایشان جاری ونند برای اردیبهشت سال نود و چهار خواهشمندم این نامه را جواب مثبت دهند آرزوی سلامتی برای ایشان دارم