جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تغییر نام ویژه برنامه تحویل سال شبکه۱

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 411107
ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما از «اتفاق یک» به «اینجا آینده» تغییر نام داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ بابک بادکوبه تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه یک گفت: پیش از این نام برنامه «اتفاق یک» بود که به «اینجا آینده» تغییر نام داد.

وی افزود: مهمانان ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به انتخاب مردم دعوت خواهند شد. به منظور معرفی بیشتر ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به بینندگان از روز شنبه شانزدهم اسفند، ۸ برنامه با نام «اتفاق یک» بطور زنده و با اجرای بنده از شبکه یک پخش می‌شود تا بینندگان با روش‌های انتخاب مهمانان آشنا شوند.

بادکوبه ادامه داد: بینندگان شبکه یک، گزینه مورد نظر خود از میان اتفاقاتی که در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، دین و معارف اسلامی، علمی و فناوری و حماسه و دفاع مقدس در سال ۹۳ در کشور اسلامی ایران رخ داده است را از طریق ستاره ۷۳۳ مربع (#۷۳۳*)، بصورت رایگان و بدون محاسبه شدن هزینه ارسال پیامک؛ به ما اعلام می‌کنند و ما با کارشناسانی که به برنامه دعوت می‌کنیم درباره این رخداد‌ها بحث می‌کنیم. سپس افرادی که در این هشت حوزه دخیل بودند بعنوان مهمان برنامه سال تحویل شبکه یک دعوت خواهند شد.

این تهیه کننده همچنین درباره برنامه سال تحویل با عنوان «اینجا آینده» تصریح کرد: این ویژه برنامه تقریبا حدود هشت ساعت است که با اجرای علی ضیا و بابک بادکوبه از ساعت ۲۰ روز بیست و نهم اسفند آغاز و تا بعد از تحویل سال ادامه خواهد داشت که آیتم‌های متنوع و شاد و مهمانان مختلف را در برخواهد داشت.

بادکوبه در پایان گفت: مهمانان موضوعی، مهمانان ویژه، هنرمندان و بازیگران، مجریان پیشکسوت از جمله مهمانانی هستند که در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *