جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

هشدار درباره داد و ستد نفتی با داعش

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 372804
شورای امنیت با صدور بیانیه‌ای با اشاره به تسلط تروریست‌های وابسته به داعش و جبهه النصره بر برخی میادین نفتی درباره هر گونه داد وستد نفتی با این دو گروه تروریستی هشدار داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از پایگاه المسله، شورای امنیت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گزارش های موجود درباره تسلط گروه های تروریستی موسوم به دولت اسلامی و جبهه النصره بر میادین نفتی و خطوط انتقال نفت در سوریه و عراق نگران کننده است.

در این بیانیه آمده است: هر گونه داد و ستد نفتی با این دو گروه تروریستی مستوجب تحریم های سازمان ملل است زیرا این دو گروه در فهرست سیاه قرار دارند و از درآمدهای نفتی برای کمک به اقدامات تروریستی خود بهره می گیرند.

شورای امنیت بر پایبندی به حاکمیت و استقلال وحدت اراضی سوریه و عراق تاکید و هر گونه مشارکت مستقیم یا غیر مستقیم در قراردادهای نفتی در عراق و سوریه که گروه های تروریستی در آن دخالت داشته باشند را محکوم کرد.

در این بیانیه شورای امنیت آمده است: همه کشورها باید از عدم داد و ستد نفتی شهروندان و اتباع خود با داعش یا جبهه النصره مطمئن شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
خنده داره از طرفی عربستان و قطر و ترکیه و آمریکا مستقیما و بصورت علنی به تروریستها کمک مالی و تسلیحاتی میکنند و از نظر شورای امنیت بلا مانع است ................
ولی از طرفی همان شورای امنیت برای کشور هایی که از تروریستها نفت بخرند خط و نشان میکشد البته برا سیاه نمایی !!!!!!!!!