شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱۴

انقلاب فرزند پدر من است/ داداش انقلاب هم پیدا شد!

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۵
کد مطلب: 272409
فرزند يكي از چهره هاي سياسي، داداش انقلاب از آب درآمد!
انقلاب فرزند پدر من است/ داداش انقلاب هم پیدا شد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، وي در مصاحبه با نشريه مثلث ضمن بررسي نقش آفريني پدر خود در انتخابات آتي مي گويد «آقاي [...پدر مصاحبه شونده] انقلاب را فرزند خود مي داند و تلاش دارد تا انتخابات در يك شرايط بسيار مطلوب انجام شود». چهره سياسي مذكور چندماه پيش مدعي انتخابات شده و پس از آن نيز خواستار برگزاري انتخابات طبق استانداردهاي جهاني شده بود.

پسركوچك آقاي... در اين مصاحبه همچنين گفته است: من آقاي [... پدر] را از صاحبان اين انقلاب مي دانم. اگر روزي به جمع بندي برسد كه بخواهد بيايد قطعا اين تصميم را مي گيرد و مي آيد. هيچ ترسي و هيچ نگراني ندارد ولي من خيلي صريح بگويم امروز ايشان نظري بر كانديداتوري ندارد و اين مسئله را نمي بيند كه خود به صحنه انتخابات بيايد. آقاي [...] به كمك براي برگزاري انتخابات مطلوب فكر مي كند، فكري كه ته مايه اش پررنگ كردن بحث سازندگي و اعتدال در ذهن مردم است تا زمينه براي انتخاب كانديداي نزديك به اين ايده فراهم شود.

وي در اين مصاحبه، موسوي خوئيني ها را تندرو خواند و گفت: پدرم با اين موضوع خيلي ساخت و كمك كرد كه آنها از صحنه خارج نشوند ولي خود اينها كه به قدرت آمدند حتي تلاش كردند يك مركز كوچك مطالعاتي را از دست پدرم بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام لطف بفرمایید از ایشان سوال کنید مادر انقلاب را معرفی نمایند!
Iran, Islamic Republic of
اين چه مدل خبر تنظيم كردنه؟ مثلا شما خبرگزاري رسمي هستيدا
حسین
انقلاب مال پدر تو نیست!
انقلاب مال پابرهنگان است!
مهدی
انقلاب ارثیه پدری انهاست هیچ کس اتقلاب نکردند به جز خانواده اقای هاشمی!!!
علی
مظلوم نمایی هاشمی شروع شد.....
Iran, Islamic Republic of
گیریم که درست . از فضل پدر تو را چه حاصل
Iran, Islamic Republic of
ایشان چندین بار تصمیم گرفتن بیایند، آمدند و رای نیاوردند. اگر ایشان باز هم بیایند رای نیاورند تکلیف چیست؟
Iran, Islamic Republic of
انقلاب میراث امام خمینی(ره) است.
علی
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد چرا برخی از آقایان آنقدر از انقلاب متوقع و طلبکار هستند!
یک دردمند
Iran, Islamic Republic of
بله متأسفانه همین اقازاده ها خدمات پدرانشان را زایل کردند!!!! باید بگویم آقای.... چند تا شهید از خانواده شما به این انقلاب هدیه شده و اینکه چند شب خودتو بچه هایت بی شام خوابیدید که خود را صاحب انقلاب میدانی در حالی که کسانی هستند همه چیزشان را دادند و هنوز خودشان را ذی حق نمیدونن پس خجالت بکشید از مشی این منش
یکی از بزرگترین اشکالات این طایفه نگاه متکبرانه و از بالا به پایین به مسایل و انقلاب است انگار امر بر خودشان نیز مشتبه شده و خود را صاحب و پدر انقلاب میدانند در حالی که بنظر من از خط امامت خارج شده اند و در روزهای نخستین رحلت امام عظیم الشان به تلویح گفتند که ما بعد از امام به کس دیگری امام نمیگوییم و در دو دولت سازندگی و اصلاحات جریان و رابطه امامت و امت را به رهبر و ملت تغییر دادند و سعی در انحراف این راه روشن و این مسیر برگرفته از اسلام ناب نمودند معمار کبیر انقلاب و بی نظیر ترین چهره تاریخ معاصر این سرزمین و بلکه کل تاریخ اسلام بعد از حضرات معصومین "ع" هیچگاه انقلاب را فرزند خود ندانستند و خود را خادم مردم تلقی میکردند در حالی که در جایگاه امامت و امت بودند و خلف ایشان و امام بحق حاضر، همواره خود را در همین جایگاه میدانند صاحب این انقلاب بعد از خدا و حضرات معصومین "ع" خاصه امام عصر اروحنا فداه، مردم هستند. این مردم بودند که شما را به این جایگاه نشاندند و همین مردم همانگونه که نشان دادند هر گاه کسی از خط امامت منحرف شوند به راحتی او را کنار می‌گذارند و اگر هم تا کنون با ایشان مدارا کرده اند به خاطر گل روی امام امت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تاکید ایشان بر حفظ احترام و جایگاه مسئولین است که به ایشان آنگونه که شایسته اش هستند برخورد نمی‌کنند.
رضوی
مثل اینکه توهم در بین سیاسیون ورشکسته شیوع پیدا کرده و جناب هاشمی با وجود ناکامیهای پی در پی برای کسب آرای مرد در چند انتخابات گذشته باز به شوق قدرت تلاشی میکند و می خواهم باز کاندید شود تا شاید چشمانش بر واقعیت باز شود .
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
اين انقلاب وديعه اي الهي و هديه اي رباني بود كه از سوي ذات اقدس اله جل جلاله به مردم شيعه و دوستدار اهل بيت (ع)، ايران اسلامي هديه شد. خود حضرت امام(ره) كه بنيانگذار آن هستند مي گويند من كاره اي نيستم و فقط خدا را عامل تحقق اين انقلاب مي دانند و البته در واقع هم همينطور است و به استناد بسياري از آيات قرآن از جمله «و ما رمیت اذا رمیت ولکن الله رمی» همه از جانب او است. بقيه مسئولين و مردم فقط توفيقي پيدا كرده اند كه نسبت خود با انقلاب اسلامي و آماده سازي ظهور را مشخص كنند و اين تنها آزمايشي است براي كمال يا نزول ما؛ اما برخي افراد (مثل امثال اين بابا) خودشون رو خيلي جدي گرفتند و اين نيست مگر غلبه هواهاي نفساني در دوراني از عمر كه انسان بايد براي رحيل خود فكر اساسي كرده باشد!...خداوند عاقبت همه ما را در سايه امامت حضرت ولي عصر ارواحنافداه و نايب بر حقش امام خامنه اي حفظه الله تعالي ختم به خير فرمايد.
پیشنهاد میکنم قباله این انقلاب را به اسم این خانواده بنویسند و دفترچه سند منگوله دار صادر کرده تحویل این خانواده دهند تا شاید مقداری رضایت آنها جلب شود .