جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراض بسیج جامعه زنان به حکم شیخ نمر

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 386809
بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه‌ شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه‌ای به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کرد.

در این بیانیه آمده است:

حکم اعدام این روحانی مبارز و مظلوم برای همه‌ی شیعیان و مسلمانان آزاده موجب تأثر و تأسف شدید است. روحانی که بدون هیچ گناهی از سوی حکام کشور عربستان محکوم به اشد مجازات شده است.

اجماع جهانی در محکومیت این حکم، نشان دهنده درک جهانی از تسلط دیکتاتوری جهل بر نظام حاکم در عربستان و تبعیض علیه شهروندان این کشور است.

حکومتی که توان پاسخ گویی به مطالبات به حق مردم را ندارد و در تصمیمات دستپاچه حکم به اعدام یکی از روحانیون شیعه می دهد، مسیری را می پیماید که سایر حکومت های دیکتاتوری فروپاشیده قبل طی کرده‌اند.

صدور حکم اعدام شیخ نمر، نشان دهنده ضعف کشور عربستان در ایجاد ثبات و آرامش در کشور و پاسخ گویی به خواست مردم و بیم دولتمردان عربستان از تحولاتی نظیر بیداری اسلامی است.

آنهایی که حکم اعدام شیخ نمر را صادر کرده اند بدانند جهان اسلام پاسخ آنها را خواهد داد.

بسیج جامعه زنان کشور از همه آزاد اندیشان می‌خواهد در برابر اجرای این حکم سکوت نکرده و با آن مقابله کنند و بدانند تاریخ گواه است، هر کجا خون بی گناهی برای اسلام بر زمین ریخته شود، شجره طیبه اسلام را آبیاری کرده و ثمرات آن را ثمین تر و پربار تر می کند و این همان چیزی است که ترس را بر دل دشمنان اسلام افکنده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *