جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۷

پاسخ ضرغامی به نامه نمایندگان +تصویر

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 347136
رئیس سازمان صدا و سیما درباره درخواست جمعی از نمایندگان منتقد توافق ژنو برای حضور در سیما برای بحث و بررسی پیرامون این توافقنامه، پاسخ داد.
پاسخ ضرغامی به نامه نمایندگان +تصویر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۱۹ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از آن که سخنان آقای روحانی در جمع اساتید دانشگاه از تلویزیون پخش شد و وی منتقدان توافقنامه ژنو را کم سواد و تغذیه شده از جایی دانست و ضمن گلایه از اساتید دانشگاه به دلیل عدم حمایت از توافقنامه ژنو، آنها را نیز ترسو خواند، طی نامه ای از ضرغامی خواستند تا فرصتی فراهم کند و منتقدان و موافقان توافقنامه ژنو به مناظره بنشینند.

پاسخ ضرغامی به نامه نمایندگان به شرح ذیل است:

با تشکر از نامه مهم و مستدل شما، قاعدتا در کنار پخش آن اظهار نظر (اظهارنظر رئیس جمهور)، حقی برای پاسخگویی و طرح نظرات متفاوت با قرائت رسمی دولت باید وجود داشته باشد. مضاف بر این که رئیس جمهور محترم نیز اخیرا در مورد ضرورت نقد حقوقی توافقنامه ژنو توسط کارشناسان و صاحب نظران تاکید کردند.

با این حال لازم است به استحضار برسانم در این مقطع زمانی، سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است و تضغیف دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با به چالش کشیدن سیاست ها و اقدامات در حال انجام به صلاح کشور نمی باشد.

با عذرخواهی فراوان امیدواریم با گذشت زمان و مهیا شدن شرایط، زمینه انجام بحث های کارشناسی و تضارت آراء در خصوص جوانب حقوقی این توافقنامه با حضور اندیشمندان و صاحب نظران این عرصه فراهم شود.


https://www.jahannews.com/images/docs/files/000347/nf00347136-1.jpg

متن کامل نامه نمایندگان مجلس به ضرغامی به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

باسلام؛

نظر به اینکه رئیس‌جمهور محترم در جمع اساتید دانشگاه نه تنها اساتید محترم دانشگاه را به جهت عدم دفاع از توافقنامه ژنو به ترسو بودن متهم نموده است، بلکه منتقدان این توافقنامه را نیز با ادبیات نامناسبی کم‌سواد خطاب کرده است و این سخنان از سیمای جمهوری اسلامی منتشر شده است، مقتضی است فرصتی فراهم آوردیم تا منتقدان این توافقنامه که قطعاً حقوق مسلم مردم را مخدوش کرده است، با حضور موافقان به بحث و بررسی آن بپردازند.

با تشکر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عادل
... بله خیلی ها حق دارند انجا مال چهار تا بی سوادنیست
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این مدیر فهیم و ولایتی.
رضا
در بیسوادی... رسایی بحثی نیست/
شما هم که اخر سوادی!!!!!!!!!!!
یعنی چی؟ همه باید بتونند تو رسانه ملی اظهار نظر کنند. ان شا الله مردم خوب و بد را تشخیص می دهند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا بيسوادا را چه به تلويزيون (اصلا ما خودمان تدبير داريم بقيه چكاره اند اظهار نظر كنند!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟)
کافیه فشاری که روی ضرغامی هست رو با بی پولی و تکرار برنامه های باز پخش شده برای بار 4 و 5 ببینید که ایشون مجبور شدند این کارو بکنند