پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

دلیل عجیب مدیرعامل سپاهان برای استعفا

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 267036
مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه حالا که علی کفاشیان تاج را عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب کرده دیگر جای من در این تیم نیست گفت: استعفایم را به اعضای هیات مدیره داده‌ام چرا که اعتقاد دارم حالا که تاج امده دیگر جای من اینجا نیست!
به گزارش جهان، علیرضا رحیمی عصر جمعه در گفتگو با مهر افزود: قرار است اعضای هیات مدیره جلسه بگذارند و در مورد استعفای بنده تصمیم گیری کنند.

وی در مورد دلایل استعفایش گفت: اگر رئیس فدراسیون مهدی تاج را به خاطر توانایی هایش سرپرست سازمان لیگ برتر کرده که مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما از آنجا که می دانم کفاشیان ایشان را سرپرست کرده تا خودش چند روزی بیشتر در فوتبال بماند دیگر کوتاه نمی آیم.

علیرضا رحیمی خاطرنشان کرد: با این شرایط و آمدن مهدی تاج دیگر ماندن من در سپاهان جایزه نیست چرا که نمی خواهم سپاهان به خاطر این موضوع لطمه بخورد. به همین خاطر استعفایم را به اعضای هیات مدیره اعلام کرده ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجيب نيست آقاي رحيمي از بزرگان ورزش اين كشور است ودوستان ديگر را بهتر مي شناسد انساني است بدون ريا تزوير ودورويي شما اگه مي خواهيد ايشان را بشناسيد يه سري به دفتر شان بزنيددر اولين برخورد خواهيد ديد كه درب دفترشان به روي هيچ كس بسته نيست اين همان فرمايش حضرت امام خميني (ره) است كه اوايل انقلاب فرمود نبينم مديري درب دفترش به روي مردم بسته باشد ازشما مي پرسم كدام يك ازمسوولين دون پايه كشور در شرايط فعلي از داشتن چندين منشي وراننده وساير تجملات اداري بي بهره است ايشان 16 سال رييس فدراسيون هندبال كشور بود وهمه اهالي ورزش بخصوص دوستان هندبالي خوب مي دانند كه منشا چه اثرات مفيدي بود وهندبال ايران كه جايگاهي در آسيا نداشت را به مقام سوم آسيا رساند ازطرف ديگر آقاي كفاشيان وتيم مديريتي ايشان فوتبال ايران را كه در رده هاي اول ودوم آسيابود به كجا رساند تا كي سياسي كاري تا كي خيانت به خون شهدا تاكي حيف وميل بيت المال به نظر بنده اگر شخص وزير ورزش وارد اين موضوع نشود واز آقاي رحيمي دفاع نكند بايستي فاتحه ورزش وتخصص گرايي را خواند شما لحن صحبت كردن آقاي رحيمي را با بعضي از مديران غير ورزشي ساير باشگاههاي پر طرفدار مقايسه كنيد