سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۶
۱۸

گعده مشترک اصلاح‌طلبان با پدران معنوی سازمان منافقین+عکس

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب: 358233
جمعی از عناصر گروهکی به بهانه همایش سازمان دانشجویی حزب کار، در کنار برخی اصلاح‌طلبان و اعضای مجمع روحانیون گرد هم آمدند.
گعده مشترک اصلاح‌طلبان با پدران معنوی سازمان منافقین+عکس
به گزارش جهان به نقل از کیهان،‌ در یکی از این تصاویر موسوی لاری (وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون) در حالت خنده در کناره هاشم صباغیان (عضو گروهک نهضت آزادی و وزیر کشور دولت موقت) دیده می‌شود. به گزارش «ایلنا» دراین نشست، ابراهیم یزدی، محمد توسلی، غلامعباس توسلی، علی‌محمد غریبانی، سهیلا جلودارزاده، حبیب‌اله پیمان، فاطمه راکعی و محمدرضا راه‌چمنی حضور پیدا کرده بودند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000358/nf00358233-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000358/nf00358233-1.jpg

هم‌پیالگی اصلاح‌طلبان و اعضای گروهک‌های نفاق مطرود حضرت امام(ره) و ملت ایران در حالی است که طیف مجمع روحانیون و برخی جریان‌های مشابه مدعی اصلاح‌طلبی، در مواقع مضیقه و اعتراض، تظاهر به خط امامی بودن می‌کنند و این در حالی است که حضرت امام(ره) سران نهضت آزادی را پدران معنوی سازمان تروریستی منافقین و جریانی که اگر سرکار باقی می‌ماندند، سیلی جبران‌ناپذیر به اسلام و ایران می‌زدند، معرفی کرده‌اند.

موسوی در این نشست ضمن سخنانی گفته باید به همه سلایق میدان داده شود تا ورود پیدا کنند. وی همچنین ادعا کرده فضای کشور در این ۸ ساله امنیتی بوده و باید راه را بر تشکل‌ها باز کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000358/nf00358233-3.jpg

حسین کمالی دبیر حزب کار - با گرایش کارگزارانی- نیز در همین جلسه گفته است: در شرایط فعلی شاهد آن هستیم که کلمه اصلاح و اصلاح‌طلبی با واکنش‌های تندی مواجه می‌شود. اصلاحاتی که به آینده بهتر نگاه می‌کند، آیا می‌تواند یک جرم تلقی شود که در جامعه ما این‌گونه با آن برخورد می‌شود؟

برخی از اخبار منتشره نیز برخلاف خبر ایلنا مبنی بر حضور یزدی در جلسه، در پیام ویدئویی وی به این جلسه مشترک اصلاح‌طلبان و نهضتی‌ها خبر داده‌اند.

در همین حال علی اصغر غروی از اعضای گروهک نهضت آزادی در نوشته‌ای ضمن حمایت از همکاری با اصلاح‌طلبان خطاب به برخی اعضای این گروهک خاطرنشان کرد: آیا فراموش کرده‌اید که همین اصلاح‌طلبان، خود از تندروترین‌ها بودند، در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و اکنون تا چه میزان به مبانی دموکراسی و ضرورت تکثرگرایی و قبول حضور احزاب سیاسی مختلف و قوی به طور جدی معتقد شده‌اند و در این راه گام‌های مهمی برداشته‌اند. آیا منصفانه نیست که بگوییم آقای روحانی هم همین مسیر را طی کرده است. و از آن فضایی که شما فکر می‌کنید هنوز در آن مانده است، خارج شده و به این اعتقاد رسیده است که تنها راه حل مشکلات مختلف مملکت، تحکیم مبانی آزادی و دموکراسی است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا هرکسی که بدخواه نظامه نابودش کن
بی خود نیست به بعضی می گن افساد طلب
محسن
بلکه در مورد خیلی هاشون "به جا" ست.
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلبا هر کاری بگی بر میاد
بابا این 4سال کی تموم میشه؟؟؟؟؟؟خدایا چقدر صبرکنیم؟/
محسن
Iran, Islamic Republic of
بعد از این چهار سال یه چهار سال دیگه هم باید صبر کنی. و البته بعد از اون هم چهار سال های دیگه.....
مسعود
بابا غلط کردیم به روحانی رأی دادیم !!!!!

چطوری بگیم؟ کجا بگیم؟ با چه زبانی بگیم؟ غلط کردیم غلط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
خودکرده راتدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
این 4 سال تازه شروع شده حالا حالاها باید صبر کنی
درود به شرف شون
در این زمانه اتحاد رمزموفقیه
خدا هدایتشون کنه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
این ها جاده صاف کن هستند ..این بی ریشه ها با وعده وعید و پول برا کدخدا کارمیکنند ؟/
یعنی فضا امنیتی نبوده؟مملکت هم گل و بلبل بوده
زیتون سرخ
اینا چرا رنگ عوض کردن تا چار سال پیش که سبز بودن الانم که بنفشن معلومنیست که چار سال دیگه چی میشن!!!!!!
شما میدونید!!!
من بودم صورتی خالخال بنفش رو انتخاب می کردم
مسعود
انقلاب رنگی همینه عزیزم!
ضمنا رنگ 4سال آینده اینها گوره خریه!!؟
حالا فکر کردیم چی شده ؟! آقایون چطونه ؟! خجالت بکشید ! نهضت آزادی مخالف تروریست هاست . اصلاح طلبان هم معتقد به جمهوری اسلامی هستن . اگه رای نیاوردید که انقد ناراحتی نداره جهان نیوز جان!
وقتی فکر میکنم برخی ها مدتی وزیر اطلاعات این مملکت بودند بدنم به لرزه می افتد
امير
United States
بتركه چشم حسود و نادان