جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

امضای زائران اربعین علیه جنایات روز عاشورا

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 458638
طرح بین المللی مستشهدین عاشورا در محکومیت جنایات عاشورا در سازمان ملل به همت موکب خدام الحسین در مسیر پیاده روی اربعین در حال انجام است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، با همت موکب خدام الحسین طرح بین المللی مستشهدین عاشورا با موضوع محکومیت جنایت عاشورا از بعد بشر دوستانه در مراسم پیاده روی اربعین و در عمود ۱۱۲۰ در حال اجرا است.

از اهداف این طرح بررسی و محکوم کردن جنایت صورت گرفته از بعد حقوق بشر،معرفی و شناساندن مسببین و افراد دخیل در واقعه کربلا بعنوان جنایتکاران جنگی، هم صدا کردن فعالین حقوق بشر و عدالت خواهان جهان جهت ثبت واقعه ی کربلا به عنوان اولین جنایت جنگی بعد از اسلان در سازمان ملل متحد، نام گذاری روز عاشورا به عنوان روز جهانی یادمان عاشورا در سازمان ملل متحد و جلوگیری از تکرار هتک حرمت ها و تخریب اثار تاریخی و مذهبی نظیر بارگاه و ضریح ائمه قبرستان بقیع و حرم حضرت حمزه سید الشهدا است.

زایرین پیاده روی اربعین حسینی می توانند با مراجعه به غرفه ی مستشهد عاشورا و ثبت اسم و امضا در این طرح شرکت کنند.

همچنین علاقه مندانی که امکان حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند می توانند با مراجعه به سایت www.ashoora.org و مطالعه راهنمای ثبت امضای فیزیکی در این طرح شریک شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *