پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵

ارادت کهنه سرباز آمریکایی به رهبر انقلاب

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 458935
کن سو کیف گفت: در بین کشورهای شاخص جهان، جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که دارای رهبری خردمند و درستکار است، من اگرچه تا به حال رهبر ایران را از نزدیک ندیده‌ام اما به ایشان علاقه زیادی دارم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کن سو کیف کهنه سرباز ایرلندی الاصل نیروی دریایی آمریکا در گفتگو با سایت صبح توس،گفت: پایه های بنیادی دولت آمریکا بر دروغ و سیاست های دوگانه استوار شده است.
 
کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا با بیان اینکه اوباما رئیس جمهوری بیچاره است، افزود: برای من خیلی عجیب است که بعضی ها هنوز حرف های اوباما را باور می کنند، گفته های رؤسای جمهور آمریکا در طی سالها چیزی جز ریاکاری و دروغ نبوده است، البته در شکل گیری سیاست های دولت آمریکا، مردم، مدیران و حتی رییس جمهور آمریکا نقشی ندارند و این لابی های صهیونیستی هستند که خط مشی سیاست دولت آمریکا را مدیریت می کنند.
 
وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا با وعده های انتخاباتی زیاد مردم آمریکا را برای انتخاب خود متقاعد کرد اما امروز اوبامای بیچاره آن قدر خود را زیر بار نفوذ لابی های صهیونیستی و هژیمونی صاحبان قدرت قرار داده است که بدون اجازه آن ها قادر به اتخاذ هیچ تصمیمی نیست.
 
این کهنه سرباز ارتش آمریکا درباره داستان فعالیت هایش در نیروی دریایی آمریکا گفت: من با انرژی زیادی وارد ارتش شدم و در مأموریت های زیادی شرکت می کردم و در تمام این مأموریت ها تصور می کردم که درحال محافظت از دنیا و مبارزه با افراد شرور هستم.
 
کن سو کیف اذعان کرد: وقتی جنایت های ارتش آمریکا در عراق و افغانستان و مظلومیت مردم بی گناه خاورمیانه را دیدم، پی بردم که افراد شرور جهان، نه در خاورمیانه بلکه در بدنه دولت آمریکا هستند.
 
کهنه سرباز ایرلندی الاصل نیروی دریایی آمریکا گفتمان حاکم بر ارتش آمریکا را احمقانه خواند و تصریح کرد: هالیوود با تولید فیلم هایی همچون تک تیزانداز آمریکایی (American Sniper) اذهان عمومی آمریکا را برای پذیرش جنایت های سربازان ارتش آماده می کند و طوری القا می کند که حضور تفنگداران آمریکایی در عراق و افغانستان یک حضور شجاعانه و قهرمانانه بوده است درحالی که این دکترین بیش از شجاعانه بودن، احمقانه است.
 
وی با یادآوری خاطرات خود از جنگ خلیج فارس اظهارداشت: من در نبرد خلیج فارس بر علیه سربازان ایرانی شرکت داشتم و پس از غرق شدن نفتکش بریجیتون و معطوف شدن توجه نیروی دریایی آمریکا به خطر مین های دریایی، همه سربازان و خدمه کشتی ها از ترس مین های ایرانی و فرورفتن در آبهای آزاد، لحظه ای خواب راحت نداشتند.
 
کن سو کیف ادامه داد: اگرچه درجنگ خلیج فارس، ایرانی ها برای اولین بار با ما درگیر شده بودند، اما هیچ کدام از سکانس های غرورآفرین فیلمهای هالیوودی اتفاق نیفتاد و همه ما تا لحظه خروج از خلیج فارس از بیم غرق شدن توسط مین های ایرانی آرامش نداشتیم.
 
این کهنه سرباز آمریکایی عدم وجود رهبران راستگو و سالم را بزرگترین مشکل آمریکا دانست و تاکید کرد: به زودی مردم آمریکا پی خواهند برد که دولتمردان چه دروغ هایی به آنها گفته اند و وقتی این اتفاق رخ بدهد، هیچ اطاعت پذیری ای از دولتمردان آمریکایی نخواهند داشت. مشکل ما عدم وجود رهبران و مدیران سالم است، ملت های دنیا نیاز به رهبرانی دارند که خود دچار فسادهای مالی و اخلاقی نباشند و دیگر به مردم دروغ نگویند.
 
وی در پایان با بیان اینکه متأسفانه در غرب سران کشورها دچار فساد و دوگانگی هستند، گفت: در بین کشورهای شاخص جهان، جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که دارای رهبری خردمند و درستکار است، من اگرچه تابه حال رهبر ایران را از نزدیک ندیده ام اما به ایشان علاقه زیادی دارم و همه سخنرانی های ایشان را مطالعه کرده ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *