جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

روغن‌‌خوراکی زیر نظر سازمان غذا و دارو

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 448035
رئیس اداره غذایی و آشامیدنی با منشأ دامی دریایی سازمان غذا و دارو، اظهارداشت: در بازرسی ها چنانچه تخلفی مشاهده شود برخوردهای قانونی و قضائی با آنها صورت می گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهندس هومن محمد رئوفی، گفت: از گذشته موضوع نظارت محدود به روغن های خوراکی و نیست سازمان غذا و دارو به تمامی محصولات غذایی به شکل های مختلف نظارت دارد.

وی گفت:نظارت های سازمان غذا و دارو در زمان صدورپروانه های بهداشتی که از طرف سازمان و معاونت های غذا و دارو کنترل های لازم به لحاظ انجام آزمایشات و بازدید از محل های تولید در داخل صورت میگیرد و در سایر موارد هم در قالب بازرسی های مستمر که همکاران در معاونت های غذا و دارو از واحدهای تولیدی به عمل می آورند بازرسی های دوره ای را انجام می دهند.

رئوفی افزود: در بازرسی ها چنانچه تخلفی مشاهده شود برخوردهای قانونی و قضایی با آنها صورت می گیرد.

رئیس اداره غذایی و آشامیدنی با منشأ دامی دریایی سازمان غذا و دارو در ادامه اظهار داشت: در طرح PMS نیز که یکی دیگر از برنامه های سازمان غذا و دارو است که نمونه هایی از سطح عرضه خریداری می شود و مورد آزمایش قرار می دهند و اگر عدم انطباق با ضوابط سازمان غذا و دارو داشته باشد با شرکت تولید یا وارد کننده برخورد قانونی به عمل می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *