پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۳

منتظر حکم حکومتی نیستیم/مطیع رهبریم

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 288231
رییس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی از تعطیلی ستاد ها انتخابای بعد از دیدار با آیت الله خبر داد.
به گزارش جهان، اسحاق جهانگیری در گفت و گو با "ندای انقلاب" در خصوص اینکه وضعیت ستاد های هاشمی رفسنجانی با وجود رد صلاحیت ایشان به چه صورت است، افزود: در حال حاضر در حال جمع کردن ستاد هستیم و بعد از ظهر با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار خواهیم کرد و بعد از آن همه ستادهای انتخاباتی تعطیل و جمع آوری می شوند.

وی در خصوص اینکه آیا ستاد هاشمی کارهای انتخاباتی عارف به عنوان تنها نامزد اصلاح طلب را انجام می دهد، گفت: خیر، ستاد های آقای هاشمی بنا بر تبلیغات فرد دیگری را ندارد و عصر امروز جمع آوری می شوند.

رییس ستاد انتخاباتی هاشمی در خصوص اینکه شما همچون مشایی منتظر حکم حکومتی از سوی مقام معظم رهبری هستید؟ تصریح کرد: در این زمینه ها هیچ صحبتی نمی کنیم، مقام معظم رهبری هر تصمیم و مصلحتی بگیرند، مطیع هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی که بزرگیش را به رخ همه کشید
ملت
کاش چهار سال پیش این بزرگی رو میکرد و نظام و ملت رو دچار این همه هزینه نمیکرد...
Norway
افرین . حداقل این است که هاشمی علیرغم اشتباه در ورود موضع هوبی گرفت . لیکن احمدینزاد این ادم کم تحمل بازهم موضع نامناسبی گرفت. باشد که رسواتر شود. ولی دعا می کنم برگردد.