جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

قدردانی ویژه احمدي ن‍ژاد از تنظیم بازار

پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 103938
 رئیس جمهور در دومین جلسه هیئت دولت در سال جدید از فعالان تنظیم بازار ، قدردانی ویژه کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در دومین جلسه هیئت دولت در سال 89 که صبح امروز به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد تشکیل شد، گزارش‌های دستگاه‌های مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار ایام نوروز و سفر‌های نوروزی مردم بررسی شد.

در ابتدای این جلسه وزیر بازرگانی گزارشی از عملکرد آن وزارتخانه در خصوص تنظیم بازار برای تعطیلات نوروز ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش وزیر بازرگانی، رئیس جمهوری ازتمامی فعالان حوزه تنظیم بازار و به ویژه کشاورزان، باغداران، دستگاه های ذیربط و سایر دست اندرکاران و به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی که با همکاری و همراهی خود موجب موفقیت این برنامه شدند، قدردانی و تشکر کرد.

وزیر بازرگانی همچنین گزارشی از تلاش ها برای برپایی نمایشگاه اکسپو ارائه کرد و پس از ارائه نظر اعضای دولت و تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های ایران در جنبه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قرار شد به دستور رئیس جمهور، هر یک از وزیران و روسای سازمان‌ها یکی از معاونان خود را به عنوان مسئول پشتیبانی و حمایت از برنامه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نمایشگاه اکسپو وزارت بازرگانی معرفی کنند.

همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارشی از میزان سفر‌های نوروزی مردم در ایام نوروز ارائه داد که نشان دهنده رشد20 درصدی سفر‌های نوروزی در نوروز امسال است.

بر اساس تصمیم هیات دولت قرار شد کارگروهی به مسئولیت رئیس دفتر رئیس جمهور و با عضویت وزیر مسکن و شهرسازی و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در خصوص احداث مرکز اجلاس‌های بین‌المللی در جزیره کیش تصمیم گیری کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *