جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شریفی: احتمال دارد به اروپا بروم

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 424536
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید این باشگاه مشکلی با انتقالش به اروپا ندارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مهدی شریفی با اشاره به جو پر تنش در فوتبال ایران بعد از قهرمانی سپاهان و اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت تهران گفت: متاسفانه بعد از قهرمانی سپاهان جو خوبی وجود ندارد. هواداران تراکتور و سپاهان از همان ابتدا با هم دوست بودند و حیف است بخاطر برخی اتفاقات این دوستی بهم بخورد. به نظرم همه مشکل از آنجایی شروع شد که کار قهرمانی تراکتور را همه آسان دیدند. رسانه‌ها هم طوری روز قبل از بازی برخورد کردند که انگار کار قهرمانی تراکتور تمام شده است.

او با گلایه از رسانه‌ها افزود: پس از قهرمانی سپاهان من فقط یک روزنامه دیدم که عکسی از قهرمانی ما کار کرده باشد و آنجا هم نوشته بود حق تراکتور در دست سپاهان. یعنی هیچ‌کسی از قهرمانی ما عکس یا مطلبی چاپ نکرده بود.

مهاجم سپاهان درباره آینده‌اش در این تیم و احتمال رفتنش به اروپا نیز اظهار کرد: من در حال حاضر چند پیشنهاد خوب از تیم‌های خارجی دارم. باشگاه سپاهان هم خوشبختانه مشکلی ندارد که من به تیمی خارجی بروم و به همین دلیل احتمال حضور من در یک تیم خوب خارجی وجود دارد. من واقعا سپاهان را اندازه جانم دوست دارم و تنها مشکلم سربازی است که نهایتا باید یک تیم نظامی انتخاب کنم و به آنجا بروم.

وی در ادامه با تمجید از نقش نویدکیا در قهرمانی سپاهان، اضافه کرد: نویدکیا با آمدنش به لحاظ روحی و فنی به ما کمک کرد و به نظرم نقش او در قهرمانی ما پررنگ بود. ما در سپاهان بزرگان خوبی داشتیم که خیلی در طول فصل کارگشا بودند، مثل خلعتبری، احمدی، گردان، عقیلی و خیلی‌های دیگر که به جوانانی مثل من کمک می‌کردند.

شریفی در پایان اظهار کرد: جا دارد از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر کنم و همچنین از همه مسئولانی که به باشگاه سپاهان کمک می‌کنند یک تقدیر ویژه داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *