شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پرتقال‎فروش و سیم اینترنت

شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 209238
طی روز‎های گذشته، سرویس‎‎های پست الکترونیک برای مدت 72 ساعت از کار افتادند و مردم ایران تازه فهمیدند بدون ایمیل زندگی چقدر شیرین‎ و بهتر است. در این میان عده‎ای تکنولوژی‎زده معاند، دو متولی اصلی اینترنت در ایران یعنی «شرکت ارتباطات زیرساخت» و «سازمان فناوری اطلاعات» را زیر علامت سؤال بردند.

در همین راستا مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات گفت این موضوع ارتباطی به سازمان ما ندارد و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد. وی ادامه داد همان‎طور که گوجه در نارمک ارزان بوده و به فضل خدا هست، بنده هم از ایمیل‎‎های داخلی استفاده می‎کنم و لذا ایمیل خارجی ندارم و از آن‎جا که ندارم مشکلی هم احساس نکردم.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز گفت این مشکل یک مشکل محتوایی بوده است و به ما مربوط نمی‎شود. در مشکلات محتوایی سازمان فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.

در همین راستا تنی چند از میان چندین میلیون کاربر اینترنتی که در پی انسداد پست‎‎های الکترونیک‎شان متضرر شده بودند، با پیدا کردن یک پرتقال‎فروش مسائل خود را با وی در میان گذاشتند. پرتقال‎فروش با اعلام این‎که پایش سهوا روی سیم اینترنت رفته و آن را قطع کرده بود، قول داد در اسرع وقت اقدام کند. با تشکر.

منبع: پنجره
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خب حالا نگفتید که قیمت گوجه را در نارمک با ارز دولتی دلاری ۱۴۰۰ تومان حساب میکنند یا با دلار آزاد - قاچاق - یواشکی؟... حالا پیدا کنید اختلاس گر فراری را....!!!!