شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تشکیل کارگروه جامعه مدرسین برای خبرگان

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 431033
دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تشکیل کارگروهی برای معرفی نامزدهای تایید شده و مورد اعتماد این تشکل برای انتخابات خبرگان به مردم خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله حسین بنیادی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر، در خصوص برنامه ریزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات مجلس خبرگان تاکید کرد: کارگروهی تشکیل شده که کاندیداهای مورد اعتماد و تایید شده را برای انتخابات خبرگان معرفی کنند.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تمامی تلاش بر ایجاد وحدت بین اصولگرایان است که امیدواریم این اتحاد هرچه سریعتر ایجاد شود.

آیت الله بنیادی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، مبنی بر تاثیرعملکرد مسئولاان بر دینداری مردم، گفت: برخی مواقع یک منکر کوچک بر اخلاق جامعه تاثیرگذار است اما یک منکر بزرگ اعتقادات جامعه را از بین می برد.

وی افزود: نگاه مردم به مدیران و مسئولان کشور است بنابراین حاکمان باید مراقب رفتارهای خود باشند زیرا تاثیر مستقیم بر رفتار مردم جامعه دارد.

دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم ایران همواره دنبال دین بوده اند و در حال حاضر نیز این روحیه در جامعه وجود دارد هرچند که گروهی هم حرکت های ضد دین را در خارج از کشور ارائه می کنند.

آیت الله بنیادی تاکید کرد: امروز برخی از سایتها و شبکه های ماهواره ای ترویج ضد دین را برعهده دارند که خوشبختانه مردم ایران هیچگاه فریب این گونه موارد را نمی خورند.

وی یادآور شد: به طور مثال باید مردم شیراز را مشاهده کرد که استقبال بسیار مناسبی از مباحث قرآنی و دینی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *