پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
بابت بیمه تکمیلی جانبازان

بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 441131
عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت بیمه و اتمام قرارداد آنها از شهریورماه، گفت: با این حال تا ۲۰ شهریور خدمات می‌دهیم و امیدواریم تا آن روز بخشی از بدهی‌ها تسویه شود.
به گزارش جهان  به نقل از فارس، محمد حیدری، با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای بیمه درمان جانبازان، اظهار داشت: براساس قانون جانبازانی که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، باید حق بیمه جانبازان را به حساب بنیاد شهید واریز کنند و بنیاد هم حق بیمه آنها را پرداخت کند، اما این کار انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران ۷۰۰ میلیارد تومان به بیمه ایران بدهکار است، افزود: این موضوع خارج از حوزه بیمه است و قرارداد ما با بنیاد شهید اول شهریور ماه امسال به پایان رسید ولی با این حال تصمیم گرفتیم تا ۲۰ شهریور خدمات به این بیمه‌گذاران بدهیم تا اینکه بنیاد بخشی از بدهی را تسویه کند.

عضو هیات مدیره بیمه ایران در پاسخ به این سوال که در این مدت با مسئولان بنیاد شهید مذاکره داشته‌اند، گفت: بارها مذاکره‌ کرده‌ایم و آنها هم پیگیر هستند اما مشکلاتی هست و اعلام می‌کنند بودجه به منظور بیمه جانبازان هنوز جذب نشده است.

معاون فنی بیمه ایران تاکید کرد: جانبازان برای ما ارزشمند هستند،بیمه ایران مسئولیت اجتماعی برای خود قائل است اما با معضل روبرو هستیم اما بدهی ۷۰۰ میلیارد تومانی رقم زیادی است و با ادامه این وضعیت بیمارستان‌ها حاضر به پذیرش نخواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
بنیاد شهید 5ساله که به حدود 1500 بازنشستۀ خودش ( از 1 تا 3میلیون) بدهکاره نمی‌ده!، میگه برید شکایت کنید!!!!!!!!!