شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تشریح وضعیت ترافیک جاده ای کشور

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 372633
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
به گزارش جهان؛ سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور های شمال از عصر روز گذشته به ویژه محور کرج – چالوس بار ترافیکی سنگین است و سایر محور های مواصلاتی از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

وی افزود: در همین راستا از ساعت ۱۹ امروز ۶ مرداد ماه از سمت مرزن آباد به سمت تهران بسته می شود و از ساعت ۲۲ امشب ۶ مرداد ماه از کرج به سمت چالوس یک طرفه می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی در ادامه بیان بیان داشت: درحال محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی از طریق سایت راهور ۱۲۰ و شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *