جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۵

اعتراض انجمن‌های اسلامی به حکم دادگاه فائزه هاشمی

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 202334
انجمن اسلامي دانشجويان 6 دانشگاه تهران در بیانیه ای به راي صادره براي فائزه هاشمي اعتراض كردند.
به گزارش جهان، انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه های تهران و شريف و انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد، تربيت مدرس و تربيت معلم تهران در بیانیه ای اعتراضی درباره حکم دادگاه فائزه هاشمی تصریح کردند: آيا با اين گونه برخوردها فتنه گران درس عبرت مي‌گيرند؟ ايا همين عدم برخورد با فتنه گران سال ۷۸ باعث نشد كه باز در سال ۸۸ همانها فتنه كنند ؟ آيا با اين گونه مماشات در برخورد با دانه درشت‌ها واقازاده ها باز هم نبايد منتظر فتنه ديگري توسط همين افراد بنشينيم؟

آنان از تمامي دانشجويان و رسانه های مستقل خواسته اند که "تا مشخص شدن تكليف جرائم فرزندان اقاي هاشمي به عنوان دانه درشت‌هاي فتنه درصحنه حضور فعال داشته باشند و از هيچ گونه اقدام قانوني اي فروگزاري نكنند."
به گزارش ایسنا، متن بيانيه به شرح ذيل است:
امروز بعد از گذشت بيش از دوسال از فتنه ضد انقلابي وآمريكايي – اسرائيلي سال 88 كه بوسيله مهره‌هاي خود فروخته اي همچون موسوي ،كروبي ،خاتمي ،فائزه ومهدي هاشمي وافراد مرتبط با اين‌ها واحيانا خط دهنده به اينها در داخل كشور انجام شد وباعث شد بخش عظيمي از انر‍ژي وامكانات وسرمايه هاي مردم ونظام صرف خنثي نمودن آن شود ،متاسفانه شاهد آن هستيم كه با دانه درشت‌هاي فتنه هيچ برخورد خاصي نمي‌شود.

براي نمونه فرزند دلبند آقاي هاشمي به مدت دوسال است كه از كشور گريخته است وهيچ گونه پيگيري موثري هم در جهت دستگيري ومحاكمه كردن آن انجام نمي‌شود. مثال بعدي فائزه هاشمي است كه عليرغم انجام اقدامات متعدد عليه نظام جمهوري اسلامي در فتنه ي 88 كه بارزترين وغير قابل انكارترين آن كه حتي فيلم آن نيز موجود است،حضور در اغتشاشات حرمت شكنانه ي عاشوراي 88 بوده است هيچ گونه برخوردي نمي‌شود .آيا قوه قضائيه حق دارد كه از اين جرم به دليل اين‌كه فائزه هاشمي دختر رئيس مجمع تشخيص نظام است، چشم پوشي كند آيا روند محاکمه فائزه در دادگاه انقلاب به نوعي اجراي عدالت به شکل سليقه‌اي نيست؟

روز گذشته شاهد آن بوديم كه بعد از گذشت زمان بسيار، فائزه هاشمي تنها به دليل مصاحبه با يک سايت ضد انقلاب كه يكي از جرمهاي او بوده به دادگاه احضار وتنها فقط به شش ماه حبس محكوم مي شود ،كه براي ما كاملا روشن است كه اين حكم نيز بعد از اعتراض وي به دادگاه تجديد نظر كاهش ميابد و در نهايت باز هم تنها چيزي كه قرباني مي‌شود، عدالت است .آيا اگر يك فرد عادي هم اين جرم‌ها را انجام مي‌داد اينگونه با او برخورد مي‌شد . اين چه مسيري است كه قوه قضائيه درمورد خانواده آقاي هاشمي در پيش گرفته ؟! آقاي لاريجاني كه هر چند هفته يك بار در خلال نشست‌هايي كه اجرا مي‌كند ودائم از اجراي مر قانون بدون استثنا درمورد هر فردي صحبت مي‌كند براي عدم محاكمه فرزندان هاشمي به دليل انجام اقدامات اثبات شده ي ضد نظام كه براي نمونه در گزارش كميسيون اصل نود هم در صحن مجلس خوانده شد، چه پاسخي دارد ؟ ايا عدم برخورد با اغتشاش گري فائزه در روز عاشورا دهن كجي وبي حرمتي به كل مردم ايران نيست ؟ آيا اين گونه برخورد کردن با فتنه گران به نوعي سليقه اي ونمايشي پنداشته نمي‌شود؟ آيا با اين گونه برخوردها فتنه گران درس عبرت مي‌گيرند؟ ايا همين عدم برخورد با فتنه گران سال 78 باعث نشد كه باز در سال 88 همانها فتنه كنند ؟ آيا با اين گونه مماشات در برخورد با دانه درشت‌ها واقازاده ها باز هم نبايد منتظر فتنه ديگري توسط همين افراد بنشينيم؟ آيا مسئولان نمي دانند كه فتنه توسط همين آقازاده ها ايجاد مي شود؟ آقاي لاريجاني آيا مر قانون براي تمام افراد به طور يکسان انجام مي‌شود؟براي چه مر قانون را براي يكسري افراد خاص اجرا نمي شود ؟آيا اگر همين افراد وهم رديف‌هاي اين‌ها از شخص خاصي شكايت مي كردند براي متهم همچنين حكم مرحمت آميزي صادر مي شد؟ براي مثال حكمي كه براي كاوه اشتهاردي به دليل شكايت مهدي هاشمي مجرم وفراري؟! از وي صادر شد آن هم به دليل انتشار بيانيه ي سراسر حق تشکل‌هاي دانشجوئي در جهت دادگاهي كردن مهدي هاشمي؟! به حق بود؟اين چه بازي اي است كه درمورد عدالت درمورد اقازاده ها راه انداخته ايد ؟آيا برگزاري دادگاه آقازاده ها به شکلي خاص باعث نمي‌شود که آنها دريک جزيره امن بي قانوني، به اعمال کثيف خود ادامه دهند؟

در پايان ما دانشجويان به عنوان تنها گروه سياسي درجامعه كه هيچ گونه وابستگي به مقام خاصي نداريم وتنها از خدا مي‌ترسيم ونه از فلان شخصيت واز دست دادن فلان ميز وپست، از تمامي دانشجويان ورسانه هايي كه داراي چنين ويژگي‌هايي هستند درخواست مي‌كنيم كه تا مشخص شدن تكليف جرائم فرزندان اقاي هاشمي به عنوان دانه درشت‌هاي فتنه درصحنه حضور فعال داشته باشند واز هيچ گونه اقدام قانوني اي فروگزاري نكنند.

والعاقبه للمتقين

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شريف

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت مدرس

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم تهران

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم کرج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
بهترین کار این است که فعالیت سیاسی این انجمن اسلامی ها را حداقل 50 سال غیر قانونی اعلام کنند و اعضای آن را حداقل 6 سال حبس کنند و سایتهایی که این بیانیه را درج می کنند فیلتر کنند.
اگر حسین قدیانی و کاوه اشتهاردی فرزند شهید هستند ربطی به قوه قضاییه ندارد، فرزند هاشمی که نبودند.
Iran, Islamic Republic of
با این حکم احتمالا حکم مفسدین سه هزار میلیاردی سه ماه زندان می باشد .
آقا زاده از سوابق قاجاریه است، قرار نبود در جمهوری اسلامی آقازاده تربیت شود.
همه جوانان ایران زمین آقازاده هستند نه فرقه خاصی از جماعت ، آن عده که خود را از دیگران برتر می دانند،بایستی دلیل برتری خود را اعلام کنند. در کشوری که رزمنده اش در خط مقدم می گفت من از همه ملت کوچکترم، جای ادعا برای کسی باقی نمی ماند.
باید همه در چاچوب قانون عمل کنند. همه در برابر قانون یکسانند. همه آحاد ملت بایستی برای انقلاب، خون شهدای انقلاب و میثاق های ملت احترام قائل باشند
Iran, Islamic Republic of
خانواده هاشمی به قانون و انقلاب و عدالت نیشخند می زنند و تمسخر می کنند امیدوارم دانشجویان عدالت طلب و فرزندان راستین امام (ره) تا آخر کوتاه نیایند
Iran, Islamic Republic of
بازی نیست عزیزمن
ایشون اقازاده است عین من و توکه بچه رعیت نیست اقازاده است اقازاده
Iran, Islamic Republic of
هر وقت حکم جوانفکر اجرا بشه اینم اجرا میشه
آفرین بر شما
مردم هم شما را همراهی خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
این همه تخلف در هدفمندی یارانه ها صورت میگیره
انجمن اسلامی دانشگاه ها کجایند؟
آقا همینه که هست می خوای بخوا نمی خوای نخواه
می خواستین باباتون ازین سیاستمدارا باشه
آخه توی ایران به اصطلاح اسلامی علوی، تنها چیزی که اسلامی علوی است مردم عادی اون هستن

حالا شما خون خودتونو خیلی کثیف نکنین
از تمامی بسیجیان ودلسوزان به نظام وشهدا میخواهم که در این مورد ساکت ننشینند و حق طلبی خود را در سایتها اعلام نمایند
Iran, Islamic Republic of
آفرین حرف حق رو زدید اما آیا عملیست؟؟؟
United States
راستی از گزارش کوی دانشگاه خبری دارید؟احوال اقای مرتضوی چطور است؟عدالت باید در مورد همه اجرا شود تا معنی پیدا کند.
بنده خدا ها این حکم چراغ سبزی به مهدی هاشمی بود که بیا اگر هم مجازات بشی بیشتر از 6 ماه نیست تازه ما نمی ذاریم بری می خریم
Iran, Islamic Republic of
آيا صدور اين حكم لطف به جريان فتنه نيست ؟آيا صدور اين حكم ترويج رفتارهاي نا هنجار سياسي ـ اجتماعي نيست ؟آيا صدور اين حكم خدمت به كليه عوامل فتنه نيست؟
احسنت بردانشجویان عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
نظام اسلامی عدالت و قضاوت علوی رامی طلبد.
هرکسی درموردجریان فتنه واجرای برخوردباعاملین انهاچه خانواده هاشمی باشدیاموسوی یاکروبی یاخاتمی ویاهرکس دیگرکوتاهی کندوبرخوردقاطع باانهانکنندنه تنهابه این مملکت ونظام ومردم خیانت کرده است بلکه به دین اسلام نیزخیانت کرده است وازخداوندمی خواهیم که ازتقصیرات اینگونه افرادنگذرد.
Iran, Islamic Republic of
این خانم باری اینکه فکر می کند حق پدرش پایمال شده به خیابان آمده و علیه نظام و انقلاب اقدام کرده ولی نمی داند که مردم بازنشستگی پدرش را رقم زده اند .
Iran, Islamic Republic of
بي خيال. خودتونو خسته نكنيد بابا!
United States
عزیزان عدالت طلب اگر خیلی دم از عدالت میزنید از اقای احمدی نژاد بخواهید پرونده هایی که میگه اگر رو کنه 3 میلیاد دلار اختلاس پیش اونا لونگ میندازه رو افشا نماید فکر کنم اون پرونده ها و اختلاس 3 میلیارد دلاری خیلی مهم تر از رای دادگاه دختر هاشمی باشه. مرد اونیه که از ستمگر قدرتمند حقشو بگیره. پس اگر نمیتونید حداقل این چاه بی عدالتی رو هم نزنید که بوی تعفنش همه را رسوا می کنه و دیگه نمیشه جمعش کرد
United Kingdom
کلاه گشاد سر اون بچه سبزیا رفت که جوونی شونو برا این ... باختند
Iran, Islamic Republic of
لطفا دادگاه مخصوص آقا زاده ها تاسیس بفرمایید تا حقوق انها پایمال نشود.
از چند سالی که ریاست اقای لاریجانی بر دستگاه قضا میگذرد فقط از ایشان حرف مبارزه با دانه درشتها و آقا زاده ها را در مبارزه با مفاسد اقتصادی و سیاسی شنیده‌ایم و تا کنون حتی یک مورد از این مبارزه را درعمل لمس نکرده ایم شاید دانه درشتها آنقدر بزرگند که با چشمان ظاهری قابل رویت نیستد و باید ریز شوند تا بشود دیدشان و اسامیشان هم آنقدر بزرگ است که حتما باید مخفف و الف بایی تلفظ شود. ولی در بارگاه عدل الهی همه یکسانند طوریکه قابل رویت و مشاهده است امیدواریم آقای لاریجانی در بارگاه الهی روسفید باشند
Iran, Islamic Republic of
انگار این دانشجویان خود قاضی هستند....به ارزویتان که رسیدید
ای سیاسیون و ای آنهایی که از پست و مقام خود می ترسید که شاید دوباره هاشمی ها قدرت بگیرند و از شما انتقام بگیرند ، بدانید و به والله بدانید که این دانه درشت ها نزد مردم از ریگ هم کوچکترند و این آقازاده ها ، گدای قدرت هستند و همین بس. بترسید از زمانی که مردم از دستگاه قضا مایوس شوند و خود به شکل انقلابی این ... را محاکمه کنند.