جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حکم حبس برای ۳۰ نفر از طرفداران اخوان

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 356037
یک دادگاه مصر امروز یکشنبه ۳۰ نفر از طرفداران گروه اخوان المسلمین را به ۳ سال و نیم حبس محکوم کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری الشرق نوشت: دادگاه مصر ۳۰ نفر از طرفداران اخوان المسلمین را به اتهام اغتشاش و به تعطیلی کشاندن تردد وسایل نقلیه در منطقه‌ای در مرکز قاهره در جریان اعتراضات به محاکمه «محمد مرسی»، به ۳ سال و نیم حبس محکوم نمود.

بر اساس این گزارش، دادستانی ازبکیه به ریاست قاضی «محمد حته» پرونده ۳۰ نفر از متهمان را به اتهام دست داشتن در حوادث خشونت‌بار در مقابل دیوان قضایی، به دادگاه کیفری ارجاع داده بود.

دادستانی به این متهمان اتهاماتی از قبیل ایجاد اغتشاش، وارد آوردن خسارت به مایملک عمومی و خصوصی، مقاومت در برابر ماموران دولت، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در میان عابران، مسدود کردن خیابان رمسیس و پیوستن به یک گروه تروریستی مسلح با هدف بر هم زدن صلح و امنیت عمومی را وارد کرده است.

از سوی دیگر دادگاه کیفری عابدین، ۱۳ نفر از متهمان حوادث اغتشاش مربوط به سالروز ۶ اکتبر را که در منطقه عابدین رخ داده بود، به ۶ ماه حبس محکوم کرد.

دادستانی به این متهمان اتهاماتی از قبیل ایجاد اغتشاش، وارد آوردن خسارت به مایملک عمومی و خصوصی، مقاومت در برابر ماموران دولت، ایجاد هرج و مرج و رعب و وحشت در میان عابران را وارد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *