شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۶
۷۶

اهانت فرماندار تکاب به خانواده های شهدا

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 405447
اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد.
به گزارش جهان، راه دانا به نقل از پایگـاه خبـری تحلیلـی شیــز خبرداد، مهدی قهرمانی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفته است که باور و اعتقاد قلبی اوست که سهمیه های دانشگاهی که به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بعد از جنگ تحمیلی اختصاص داده شده است خیانت به کشور بوده است.

فرماندار تکاب با اظهارات سخیف و موهنی در تشکیک شهادت برخی از شهدا گفته است برخی از آنها حتی شهید نشده اند و اتفاقی روی مین رفته اند و حتی در جنگ بوده اند اما شانس آورده اند و نیر به آنها اصابت نکرده است که در این لحظه با تمسخر یکی از نزدیکانش که گفته است سعادت نداشته اند و خندیده اند آنها چکار کنند؟!

مشروح اظهارات فرماندار در این جلسه به شرح زیر است:

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ودر دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تکاب که جهت تصویب طرح های پیشنهادی کمیته های ستاد؛ روز پنج شنبه مورخه ۹/۱۱/۹۳ ساعت ۱۰ صبح در محل فرمانداری تکاب برگزار شد.

در جریان تصویب پیشنهادات و طرح های کمیته ستاد ؛ پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی صورت بگیرد آقای مهدی قهرمانی فرماندار شهرستان تکاب؛ در توضیح این که دیدار زیاد از خانواده ها ارزش کار را کم می کند گفت نکته ای را باید در اینجا اضافه کنم: کسانی از اینها دارند سوء استفاده می کنند مثلا تا وارد ادارات می شوند می گویند من خانواده ی شهید هستم، فرزند شهید هستم و با آوردن مثالی که «اوایل که من آمده بودم یک نفر زنگ می زد و می گفت من فرزند شهید هستم و بعد ها آمد پیش من و فکر کرد من خوشم می آید در حالی که من مگر پرسیده بودم که شما فرزند شهید هستید و او را مورد شماتت قرار دادم»، من باورم این است که نباید به اینها توجه کرد حتی من وقتی در میاندوآب بودم یک پدر شهیدی آمده بود و در روستا می خواست نانوایی ایجاد کند و من گفتم نمی شود؛ او اعتراض کرد و من گفتم چون پدر شهید هستی من به تو نانوایی نخواهم داد خوب قانون مزایایی برای اینها مشخص کرده و طبق آن باید برخورد کرد لزومی ندارد بیاید و بگوید من خانواده ی شهید هستم مگر من از شما پرسیده ام؟! همه افراد در این جامعه دچار هزینه شدند و مگر فقط این خانواده ها و ایثارگران هستند که دچار هزینه شدند؟! همه افراد جامعه در آن سهیم هستند.

در اینجا یکی از فرزندان شهید که در جلسه حاضر بود خطاب به فرماندار گفت که چرا اینگونه و در یک جلسه رسمی صحبت می کند اگر کسانی از فرزندان شهید ، ایثارگران، جانباز دچار لغزش می شوند اینگونه با آنها برخورد می شود که او فرزند شهید است در حالی که این عزیزان تک والدی بزرگ شده اند و در معرض آسیب هستند و اگر موفق هم بشوند با این مساله مواجه هستند که شما مطرح می کنید قانون مزایایی مشخص کرده است و این برخورد درست نیست. و اگر می خواهید تکریم کنید این عزیزان را؛ والدین شهدا را در ردیف اول سالن های برگزاری جلسات قرار دهید و اگر در این مجالس می خواهند از کسی تجلیل کنند از والدین شهدا دعوت کنید تا به آنها هدایایی دهند. یا سالگرد شهدای بهمن ماه شهرستان را با پیامک و تبلیغات محیطی به همگان اعلام کنیم ؛فرماندار سپس به ادامه جلسه پرداخت بدون اینکه توجهی کند.

در پایان جلسه فرماندار ضمن جمع بندی به سخنان آن فرزند شهید اشاره کرد و گفت اینکه مردم بدبین هستند حق دارند به خاطر اینکه در سهمیه دانشگاهها کسانی از جامعه ایثارگری به ناحق به دانشگاهها راه یافته اند و این حق آنها نبوده است و من به باور اعتقاد قلبی خودم می گویم که سهمیه دانشگاه که برای فرزندان شهدا ، ایثارگران و جانبازان، رزمندگان قرار دادند خیانت به کشور بود. در جاهایی که جنبه رقابتی دارد نباید به اینها سهمیه اختصاص داده شود که حق مردم ضایع نشود

در اینجا آن فرزند شهید گفت اینجا محل طرح این مسائل نیست ولی در کنکور حق کسی ضایع نمی شود و بچه های شاهد بین خودشان رقابت می کنند و طبق قانون سازمان سنجش باید ۸۰ درصد امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده در همان دانشگاه را کسب کند و اینطور نیست که شما می فرمایید.

مهدی قهرمانی فرماندار در پاسخ گفت که نه اینطور نیست ، کسانی از ایثارگران با نمره منفی به دانشگاه راه یافته اند و کسی که ۷۰ درصد زده از را یافتن باز مانده است

آن فرزند شهید گفت نه این چنین نیست کسی با نمره منفی نمی تواند

فرماندار گفت: این جا نمی شود خیلی از مسائل را گفت کسانی هستند که به اسم شهید هستند اصلا واقعا شهید نشده اند، اتفاقی روی مین رفته اند، ترکش اصابت کرده یا در نزاع های محلی کشته شده اند! و یا حتی کسانی هم هستند که در جنگ بوده اند و حالا شانس آورده اند و تیر به آنها اصابت نکرده ( در این لحظه یکی از نزدیکان فرماندار مسئول روابط عمومی فرمانداری به حالت تمسخر گفت که سعادت نداشته اند و با فرماندار باهم خندیدند) حالا سعادت نداشته اند(با خنده) آنها چکار کنند و حتی این هم عادلانه نیست که به فرزندان شهدا بیشتر سهمیه بدهند و به آنها ندهند

من خودم از سهمیه استفاده کردم و خطاب به آن فرزند شهید گفت البته نه به اندازه شما! اما مردم حق دارند که علیه این سهمیه ناعادلانه حرف بزنند چون کسانی با رتبه ۱۲۰۰ قبول نشدند و فردی با رتبه ۱۵۰۰۰ قبول شده است و این شده است که نخبگان نابود شده اند و عده ای بی سواد مدرک گرفته اند

و من باز هم می گویم و باور و اعتقاد قلبی من این است که این خیانت به کشور بود و ما باید بگوییم که این بردارند و بیش از اینها نشود چرا که همه مردم حق دارند پس آنهایی که در جنگ نبودند چکار کنند؟!

آقای قهرمانی ادامه داد منظور من اینجا بیشتر کسانی است که در پزشکی و دکتری تحصیل می کنند و جلسه را پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مستبصر
با سلام
هر دم از این باغ بری می رسد.....
یواش یواش همه چی داره آزاد میشه...
فردا پیاده روی با اوباما میخوام برم کسی میاد؟
فرزند شهید ...کردستان
خاک بر سر من فرزند شهید که هم نبود پدر رو تحمل کنم و حرف همچین احمق هایی که با رانت و فساد اومدن برای ما ادعای آبرو داری و دم از خیانت میزنند
مشکل اون احمق ها نیست مشکل ما هستیم جناب فرماندار که گول حرف های احمقانه امثال شما رو خوردیم
جهان نیوز اگه قابل بدونی تایید کن هرچن نیازی نیست تایید هم کنی چرا که داغ دل زیاده
Iran, Islamic Republic of
اینها که حرف های ضد انقلاب و ریگی و ... است!
این هم از ثمرات انتصابات دولت یازدهم
آقای فهرمانی ،این شهدا وایثارگران بودندآن زمان که مرد می خواست جلوی دشمن عرض اندام کند در جبهه ها بدون هیچ چشم داشتی ،حضور پیدا کردند.آن موقع شما کجا بودید؟!
زنده باد شهید
این فرماندار عقده ا ی و حقیر را باید از سمتش برکنار کرد که اینگونه خانواده محترم شهدا و ایثارگران مورد اهانت و تمسخر قرار میدهد
آقای وزیر کشور اگر این حرفها درست منتقل شده جای تاسف است اگر این حرفها را قبول ندارید این فرماندار راعزل کنید
مجتبی
اشداء علی المومنین رحما با کافرین
نیما
حالا اصل حرفو می تونیم بزاریم به حساب یک دیدگاه شخصی ولی این ادبیات سخیف و کثیف دیگه چیه؟
اون موقع که اون عزیزان از جان و مال و زندگی شان گذشتند آقای فرماندار کدوم سوراخ پنهان شده بودی که حالا تمسخر می کنی اگه برای چند روز جبهه می رفتی این جسارت ها رو نمی کردی !!!!!!!
حمید
Romania
خوب این آقا باید بلافاصله برکنار بشه چون جمله اولویت رفاهی و فرهنگی دقیقا کلام امام راحل هست.این آقا با این تفکر میخواد خدمت کنه؟؟؟!!!
خدا لعنتت کنه! با مغلطه چه کارهای کثیفی که نمی کنید.
به فرض اصلا بدون کنکور و آزمون و با سهمیه صد درصدی در دانشگاه قبول شوند، آنوقت فکر نیم کنید که باید چگونه نمره بگیرند؟ الکی که نمره نمی دهند، اگر هم معتقدید که الکی نمره می دهند، این شامل همه کسانی می شود که وارد دانشگاه شده اند و باید همه را به قول شما افرادی بی سواد و نالایق بدانیم!!!!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
تدبير اقتضا مي كند با اين همه فضايل استاندارش كنند.
اله ی این فرماندار به درد من گرفتار بشود
استادی داشتیم در دانشگاه علوم پزشکی ایران که تیپ عجیب و غریبی داشت و اصلا به تیپ ایرانی ها نمی خورد چه برسد به حزب اللهی!!!
یه روز در کلاس درس یکی از دانشجویاین همین مسئله را مطرح کرد که استاد جواب قابل تامل داد!
استاد گفت در کانادا در یک جشنی شرکت داشتم که ناگهان دیدم یک نفر را روی ویلچر آوردند و کل سالن به احترام او بلند شد و برای او دست زدند. برایم عجیب بود، فکر کردم یک ژنرال جنگی باید باشد یا یک فرد مهم سیاسی یا علمی. به هرحال از یکی از مسئولین برگزاری این مراسم این موضوع را پرسید که می گفت او یک سرباز ساده در جنگ جهانی دوم بوده است. او افتخار کشور ما است!!!!!
استاد ما البته خاطراتی از دیگر کشورها نیز تعریف کرد و در ادامه گفت این چیزی که به بازماندگان جنگی ایران می دهند هیچ است. به نظر من باید فرزندان کشته شدگان جنگی بدون کنکور وارد دانشگاه شوند!
از صحبتهای استاد هم معلوم شد تعلقات مذهبی ندارد ولی برایم جالب بود که چقدر جالب به این موضوع می نگرد ولی جای بسی تاسف است که در ایران با این همه تاکیدات دینی بر احترام به ایثارگران، بازهم مسئولین نادانی پیدا می شوند که این بدیهیات را هنوز هم نمی فهمند!!!!
فرزند هميشه داغدار شهيد
خدايا به آبروي خون حسين شهيد و هفتادو دوتن شهداي كربلا و شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس قسم اين فرماندار و هر مسولي كه خون به جگر خانواده هاي داغدار شهدا ميكنند عمر طولاني اما با خفت و خواري عطا كن و در جهنم با شمر و ابن ملجم محشور فرما به سوز دل حضرت زينب و رقيه و سكينه تا جگرشان در اين دنيا نسوخته و براي مردم درس عبرت نشده اند از اين دنيا نبرشان !!!!آمين يا رب العالمين به حق محمدا و آله الطاهرين . اگر واقعا امام حسين را دوست داري كامنت را بزار .
اگر دولت ادعای سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران را دارد باید این نامرد را از مسئلیتش بردارد. حتی لیاقت کارمندی در ادارات دولتی را هم ندارد.
خاک بر سر من !!!
روحانی متشکریم بدجور
ای کاش کمی مرد بود این مرد، میان این همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی واقعا مشکل از این بزرگتر برای مطرح کردن پیدا نکرد
این فرماندار فورا باید عزل شود.
محسن
واقعا متاسفیم برای این دولت که چنین فرمانداری دارد اگرشهدا نبودند انقلابی واسلامی وجود نداشت شهدا جانشان را فدا کردند وحالا توناراحتی که فرزندان شهدا میروند دانشگاه سکوت در برابر این سخنان فرماندار ظلم بزرگی به شهدا ورزمندگان است
از برکات دولت تمدید امید...
کامران رحیمی
دولت تدبیر و امید حتی یک لحظه ازکنار گذاشتن این فرماندار گستاخ نباید کوتاهی کند ، عزل ایشان کمترین حراست از خون شهیدان است.
Kuwait
الان ما باید دیدارهای رئیس جمهورِ معتدل(!) از خانواده های معظم شهداء و جانبازان رو باور کنیم یا جملات قصار فرماندارش رو؟! شایدم فهم این موجود از حضرت امام(ره) که انقلاب رو از آن قشر ایثارگر و جهادگر می دانست بیشتره!
بهادر
اگر غیرت و مردانگی در شهروندان تکابی وجود داشته باشد که مطمئنم دارد باید درب فرمانداری آنجا را گل بزنند و فرماندار را از شهرشون بیرون کنند .
عبدالله
واقعا جای تاسف است برای دولت و استاندار ان استان با این انتصابش، به این فرماندار بفرمایید اولا اون موقع که اشتباهی رفتن رو مین نگفتن سهمیه میدن دوما یه سرچ بکنه ببینه نظام های غربی و کمونیستی برای کشته هاشون چه کردن ما چه میکنیم ، سوما سهمیه های بورس که در دولتها با رانت و سهمیه اصلاح طلبی و اصول گرایی رفتن خیلی بیشتره.
یونس
حالا هی آقای روحانی بروند به دیدار خانواده های شهدا و جانبازان ....وزیر کشور شخصا باید این فرماندار را برکنار و بدلیل خزعبلاتش و اهانتهایش به خانواده های شهدا و ایثارگران محاکمه شود .
محمد
خیلی بی خود کرده.......این هم از دولت اعتدال
بله دیگه، زمان جنگ دنبال پست بودن حالا هم دنبال مجوز دادن به بانوان محترمه برای اجرای کنسرت
ما هم که بی سواد
Iran, Islamic Republic of
هرچندصحبتهای خیلی ازاصلاح طلبان زیرسوال بردن ارزشهاست ولی مادی کردن مقام والای ایثارگران صحیح نیست وبخشی ازبیانات فرماندارمعقول است من خودم رزمنده وجانباز هستم
خاک پای شهدا
این آقایون حق دارن این حرفا رو بزنن اخه اون وقتی که این شهدا شب و روز میجنگیدن که دین و ناموسمون رو حفظ کنن این اقایون تو بهترین دانشگاه ها با خیال راحت درس میخوندن . ا
درست است . چنین نیست که هر که خوب بجنگد

پس علمش هم خوب است . علما و شهدا هر کدام

جایگاهی دارند . شهدا را به گونه ای دیگر تکریم کنید

نه با سهمیه دانشگاه .
وقتی رئیس جمهور عقل سالم را در بدن سالم می داند از فرماندار او در شهرستان تکاب بیش از نباید انتظارداشت
جانباز شیمیایی کل بدن
Romania
اگر آقای قهرمانی خودش فرزند شهید میشدبعد میفهمید که فرزند شهید بودن یعنی چه ؟ چون خودش از جبهه وجنگ و جانبازی خبر ندارد درک نمیکند من دعا میکنم اقای قهرمانی هم شهادت نصیب شان شود وبچه های او هم یتیم شوند انگاه در اخرت خواهد فهمید که جنگ ،جانباز ،وشهید یعنی چه ؟
واقعا من بعنوان يك فرزند شهيد كه از قبل از پيروزي انتقلاب تمام خانوادم براي اين مملكت زحمت كشيدمن و سختي ديدن و بعد هم كه در جنگ همينطور و پدرم شهيد شد نه از اين اقاي محترم! و نه از اون كسي كه اين رو مسول كرده نميگذرم
احمد یاسمی
با سلام و احترام برای آقای فرماندار و از اینکه آزادانه نظرات خود را می دهند، زیبنده نظام جمهوری اسلامی است. بحث کردن و دلیل آوردن منطقی، به روشن شدن موضوع کمک می کند. البته خیلی های دیگر هم که فرماندار نیستند این نظرات را دارند، عیبی ندارد. این بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با ادله عقلی و منطقی امتیازات متعلقه به خانواده محترم ایثارگران را در رسانه هایی مانند سایت شما را اثبات نمایند. بنده که خودم جانباز، رزمنده و عضو خانواده شهدا هستم و تاکنون هم از هیچ سهمیه ای استفاده نکرده ام دانشجوی دکترای مهندسی فناوری اطلاعات می باشم، می خواهم به جناب فرماندار عرض کنم که شاید در بین خانواده های شهدا افرادی باشند که حرمت و حریم خود را نگه نمی دارند ولی این عمومیت ندارد و اکثر این خانواده ها با کمترین امکانات توانسته اند فرزندان خوبی را برای ایران عزیز تربیت نمایند تا ادامه دهنده راه پدرانشان باشند. جناب فرماندار توجه داشته باشند که نبود همیشگی پدر در خانواده زخم عمیقی بر روح و دلهای خانواده هایشان گذاشته که "بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران".هرچند این نبود در دنیای مادی است ولی آنان در نزد پروردگارشان زنده و ناظر وارثان خونشان(از جمله جناب فرماندار) هستند. ای کاش می شد جای افراد را برای مقاطعی از زمان جابجا نمود تا ببینیم جناب فرماندار حاظر بودند یکی از اعضای خانواده اش را در راه خدا بدهد و بجای آن مدرک دکترایی تقدیمش شود؟ براستی چرا خود را جای دیگران نمی گذاریم؟ من هم مانند جناب فرماندار معترض وضعیت مدیریت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه هستم ولی انصافاً این مسائل از طریق حرمت شکنی چندین نفر از میلیونها نفر خانواده شهدا بوجود آمده است؟ آیا اگر کار نیست فرزندان شهدا مسبب آن هستند؟ پدران ارجمندشان که برای دین و دنیای مردمان این سرزمین گرانبهاترین گوهر خود را فدا کردند، چگونه فرزندانشان به انان خیانت می کنند؟ آیا انصاف است که من هم همه فرمانداران دولت محترم تدبیر و امید را مانند شما بدانم؟ آقای فرماندار بفرمایند اطلاعات خود را از چه منبع قانونی بدست آورده اند که سهمیه ایثارگران را زیر سؤال برده اند. بنده به عنوان یک دانشگاهی حرفهای فرزند شهید حاظر در جلسه را تأیید می کنم. این یک فرمول است و سازمان سنجش نیز نمی تواند از آن تخطی نماید. براستی جناب فرماندار، اگر یک نفر شما و خانواده ات را از دست یک راهزن نجات دهد ولی خودش جانش را از دست بدهد چگونه با خانواده این فرد برخورد خواهید کرد؟ آیا آنقدر مرد نیستی که تا آخر عمر جان و ناموست را مدیون آن فرد و خانواده اش بدانی؟ حرف زیاد است و مجال کم.
جواد
Iran, Islamic Republic of
راست گفته بیچاره
یک جانباز
آقای روحانی هر دم از اين باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد
آ
با این حرفهاش نسخه خودشو پیچید!!!
علي
واقعا وقاحت هم حدي دارد آقاي فرماندار!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چنين افرادي لياقت مسوليت در نظام مقدس مارا ندارند جائي كه امام فرمود خانواده هاي شهدا چشم و چراغ اين ملتند تو چه كاره اي كه حرف هاي گنده تر از وجودت بزني
عمار
Iran, Islamic Republic of
دهان این فرماندار بی لیاقت را باید خرد کرد اگر بحث لیاقتها بود حتی پست آبدارخانه فرمانداری هم برای شما زیاد بود درود خدا بر شهیدان ای کاش بودید و مدیریت را به این نامردها یاد میدادید !! شهیدان و خانواده های عزیز شهدا ما از شما عذر میخواهیم نفهمی این مسئولین را نادیده بگیرید
محسن غ
آب که سر بالابره قورباغه ابو اتا میخونه !!!!

بارک الله به وزیر کشور و زیر مجموعه ...شان
خاک توسر شون بایدکردکه نفهمی از ویژگیعای اینها هستش
آشنا
جناب آقای فرماندار اگر این شهدا نبودند که تو الان داشتی به زبا عربی صحبت میکردی !!!!!!!! فعلا همین یکی بسته !!!
مهدی
سلام باید از دولت اصلاحات تشکر کرد که اینگونه مدیرانی جایگزین فرموده اند !!!!
بله این کار خیانت به کشور است که شخصی مانند شما فرماندار شودبه گفته خودش از سهمیه استفاده کند نمک بخوره و نمکدان بشکند شما سواد نداشتید و توسط سهمیه توانستید به این جایگاه برسید این چه ربطی دارد به کسی که باتوانایی خودش توانسته از سمیه استفاده کند و به جایگاه های بالای علمی هم دست پیدا کند شما باید برکنار شوید چون مهره هستید
وقت شناس
باسلام وادب.اگرخبردرست باشدمطمنا ریس جمهورمحترم این گونه افرادبادیدگاه پلیدونابخردانه راازسیستم خوددفع خواهدنمودولی متاسفانه ازاین خبرهای جگرخراش وسخیف ونگران کننده ازمحافل وجاهای دیگرهم زیادشنیده میشود.البته بنده فرزندشهیدنیستم ولی روش انتقادبه این گونه مباحث بااین شیوه ای که فرماندارمذکوروامثال ایشان درپیش گرفته اندراخدابخیرکند.خوبه قدرشناسی یادمون نره که ازچه قشری داریم صحبت میکنیم که اگه اونانمیرفتندتوفرماندارنمیشدی.اصلاشایدزنده نبودی
ahmad
آقای روحانی مچکریم ......با این احوال این سرمایه های معنوی مارا هم از ما بگیرید!!!!!!!!!
لعنت براين ساواكي
تبریک به آقای حقوقدان
اگرخیانتی صورت گرفته وجود نامیمون توبعنوان فرماندارتکاب است مردم غیورومسلمان تکاب چرا جواب این مردک رانمیدهند. اگرشهدانبودند وانقلابی صورت نمی پذیرفت خداوکیلی خواب این پست را هم نمیدیدی .
یونس
جهان چرا کامنت ها ی مربوط به این خبر را منتشر نکردی تا مردم بدانند چه جرثومه هایی بعنوان مسئول این مردم گمارده شده اند ؟
محمد
چشم وزارت اطلاعات روشن ! لابد برخورد با این فرماندار و جلوگیری از انتصاب این افراد هم جزء وظایف و مسئولیتهایش نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وزارت اطلاعات پس تو این مملکت داره چکارمیکنه ؟
مجتبی
باید درب این فرمانداری را که ایشون فرماندارشه گل گرفت .
علویه
رییس جمهور به دیدار خانواده های شهدا و ایثارگران میره اونوقت فرماندارش همچی غلطی میکنه . قسم حضرت عباس را باورکنیم یا دم خروسه رو ....
فرهادی
صلاحیت اینا رو برای فرمانداری کی تایید میکنه ؟ راست میگن با دستمال کثیف نمیشه شیشه رو تمیز کرد .
بعثت
این آقای فرماندار اگر یک روز سابقه جبهه داشته باشد از این حرفها نمیزد .
محمد
نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد . امام همچنین روزها را پیش بینی میکرد که این فرمایش را کرده است .
وزیر کشور کجاست ؟
اراکی
تگاب امام جمعه ، اداره اطلاعات ، دادستانی ، سپاه و بسیج نداره که این آدم به خودش اجازه میده اینطورگستاخانه جولان بده ؟
ali
این فرد اگر یکی از عزیزترین افراد خانواده خود را از دست می داد هیچوقت اینچنین حرفی نمی زد در ضمن این اقا احتمالا خود از تنبلانی بوده که نتوانسته در کنکور در رشته خو بی قبول شود متاسفم برای دولتی که فرماندارش در کشوری که با خون هزاران شهید به بار نشسته ا ست اینچنین گستاخانه نشخوار می کند
باور کنید امثال اینها در بعضی ادارات و فرمانداریها زیادن. کسانی که منت سر خانواده شهدا میزارن و با کنایه حرف میزنن. اینها بیشتر از بعثی ها دل خانواده شهدا و جانبازان رو خون کردند.
اینها شیفته قدرتند و دستشون برسه برای قدرت هر جنایتی میکنن..
درستي المشيري
جوانان غيرتمند شهر تكاب از طرف من محكم بخوابونيد زير گوشش
France
انشالله جوابش رو از شهدا بگیر ما که .......
هرکی
هنوز داره ادامه میده سر پستش ؟
نه به خاطرا حرفاش به خاطر بی عقلیش میگم
Iran, Islamic Republic of
سانسور توي جهان نيوز هم جالبه ديگه از شما انتظار نداشتيم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ادم قحط بود اینو کردن فرموندار ولش کنین بره تو وایبر مطلبای مزخرف بزاره
Iran, Islamic Republic of
قیامتیم هست فرماندار ....
تویی و شهدا.
عباس
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، ما هر جا به توصيه هاي امام و رهبري بي توجهي كرده ايم ضربه را از آنجا خورده ايم .يكي از اين توصيه ها اين بود كه نگذاريد اين انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بيفتد . جناب آقاي فرماندار حتما" يكي از آن نا اهلان و يا نامحرمان هستند .
آقای فرماندار. هیمن قدر که الان باباتو می شناسی باید ممنون این شهدا باشی.
ناشناس
بایدم باگستاخی حرف بزنید خدایا مارا چه شده است که اینچنین بی معرفت شده ایم اقای فرماندار اگه ایرانی اباد است از صدقه سری این عزیزان است دل این عزیزان را بی محابا میشکنین ایا سربازان صدام میگذاشتن فرزندی از خود داشته باشیم که الان با کمال جسارت حرف میزنی کدام انسانی پدر ومادرش را با سهمیه عوض میکند ؟از خداوند میخواهم برای کسانی که برای خانواده شهدا تنگ نظری میکنن خداوند از این سهمیه ها نسیب خودش و خانواده ش بکند
Iran, Islamic Republic of
یه جاهایی رو راست گفته
شهاب
باسلام،گیریم که فرماندارهیچی نگفته وطبق بیانیه استاندارسو تفاهم شده،،بهترنبوداستاندارمحترم کمی تامل میکردند،شخصی که توان بیان صحیح منظورش را نداردوقشرعظیمی ازافراد جامعه رابه چالش کشیده است چگونه میخواهددراین پست به مردم ودولت خدمت بکند،وایا استاندارمحترم منظور این فرد رابهتر ازخود او درک میکندکه به هر طریق ازاو پشتیبانی میکند درحالی که این فردبطور ضمنی درچندمرحله گفته هایش راقبول کرده است،آقای استاندارازشما انتظار داشتیم بجای سیاسی وامنیتی جلوه دادن مساله این مهره راکنار میگذاشتید،چون شهرتکاب مشکلات زیادی داردکه فقط بدست افراد دلسوز ولایق حل میشودنه فردی مثل ایشان که برای سهل انگاری وعدم کارایی خودشان شهدا وجانبازان رابهانه قرار داده اند،من بعنوان یک شهروند که وابستگی به این قشر ندارم فکرمیکنم که سیاسی وامنیتی نشان دادن این قضیه ومحکوم کردن این قشر درمقابل یک مسوول نشان ازتفکر غرض الود داردنه تفکر مدبرانه،آقای استانداراگر منطقی فکر کنیم درصد اشتباه یک نفر به مراتب بیشتر ازجمع است،ای کاش شماهم بجای نگاه سیاسی ومغرضانه نگرش مدبرانه ودلسوزانه اتخاذ میکردیدتاجمعی بی دفاع را فدای فردی بی...نمیکردید،اجرتان باخدا