جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹
۱۰

برنامه داعش برای تغییر قرآن و تخریب‌کعبه!

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 405942
پایگاه‌های اینترنتی وابسته به داعش از تصمیمات جدید تروریست‌ها در مورد ایجاد تغییراتی در قرآن کریم و تخریب کعبه خبر داد.
برنامه داعش برای تغییر قرآن و تخریب‌کعبه!
به گزارش جهان، شفقنا به نقل از پایگاه الوسط نوشت، تروریست‌های داعش بر این عقیده‌اند که علمای دینی ادیان و مذاهب، کافر هستند و قرآن را مطابق خواسته‌ها و اهداف خود تغییر داده‌اند، بنابر این در آینده نزدیک سوره‌هایی همچون کافرون و آیه تطهیر را از آن حذف خواهد کرد. طبق مطالب نوشته شده بر روی پروفایل‌های یکی از تروریست‌های داعش در پایگاه ارتباط جمعی توییتر آمده است که ابوبکر البغدادی در نظر دارد کعبه را ویران کند، زیرا حجاج با دست کشیدن به کعبه، مشرک محسوب می‌شوند و عبادت سنگ از جمله محرمات می‌باشد.

گروه تروریستی تا پیش از این نیز به تخریب آثار دینی اسلامی و غیراسلامی در عراق و سوریه اقدام کرده بود. در پاسخ به چنین تهدیدات و ادعاهایی، «محمد مختار جمعه»؛ وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: تهدید داعش در تغییر مضمون آیات قرآن و تخریب کعبه ادعایی بیش نیست و از توهم‌های آنان سرچشمه گرفته است. به گزارش پایگاه البلد، وی با تاکید بر این که تروریست‌های داعش علیه مسلمانان جنگ روانی به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: چنین سخنانی نباید ذهن‌ ما را به خود مشغول کند، زیرا خداوند خود نگاهدار قرآن است.

در همین حال، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی اعظم عربستان که در ابتدای پیدایش داعش از این جریان تکفیری حمایت می‌کرد، زنده سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش را محکوم کرد. وی گفت: این اقدام بزدلانه تاکید می‌کند که جریان گمراه داعش تنها در پی ایجاد فساد و خونریزی است.

مفتی اعظم عربستان با تاکید بر این که رویکرد و شیوه داعش به دور از تعالیم اسلامی است،‌ گفت: هر کس اندیشه و رویکرد داعش را تایید می‌کند، ناآگاه و جاهل و دارای ضعف در ایمان است و از خدا نمی‌ترسد. شیخ عبدالعزیز آل الشیخ از خطبای جمعه این کشور خواست در خطبه‌های نماز جمعه جنایتکار بودن این گروه گمراه را اعلام کنند.

به نظر می‌رسد میان این موضعگیری مفتی عربستان با خبر مربوط به تصمیم داعش برای تخریب کعبه و بازنویسی قرآن کریم رابطه مستقیمی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداکرم
نابودی این گروه نزدیک است چون با قران در افتادن وبرای دنیا ایان شد که این گروه کثیف مسلمان نیست بلکه از کافر هم بدترند
Iran, Islamic Republic of
همین روزهاست که بروند در زمین و نیست و نابود شوند
ویدا خانم
تخریب کعبه مگر این ها از سرنوشت سپاه ابرهه چیزی نشنیده اند
رامین اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
"إنّا نحن نزّلنا الذكر و إنّا له لحافظون؛ ما قرآن را نازل كرديم و ما خود نگهدار آن خواهيم بود".سوره مبارکه جر آیه9
داعشی ها بهتر است حماقت را کنار بگذارند و هدف خود را تخریب کاخ پادشاهی سعودی قرار دهند که خود آنها را بوجود آورده و در چنین منجلابی انداخته اند
Iran, Islamic Republic of
"یریدون لیطفوا نورلله بافواههم ولله متم نوره و لو کره المشرکون"
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
داعش مأموریتی که میبایست انجام دهد که همانا تخریب و دو دولت سوریه و عراق و تضعیف این دولت ها بود را نیز انجام داد هرچند قصد داشتند اگر می شد جلوتر بروند و براندازی کنند این حدولت ها را اما همین هم کلی ارزش داشت برای هم پیمانان کثیفش. این موضوع جدید داعش نیز سیاسی است و از خود عربستان و آمریکا صادر شده تا دلیلی بر اتحاد اعراب شود ئ این که سرانجام این اتحاد اعراب بوده است که داعش را نابود کرد. غربستان هم دلیلی منطقی می خواست تا برای دیگر مسلمانان و جهانیان توجیه کند که اگر تا بحال دوست داعش بوده به خاطر موضع اسلام گرایانه این گروه بوده و اگر از این به بعد بر علیه داعش می شود به خاطر ارتداد این گروه و کافر شدنش است.
Iran, Islamic Republic of
وهابیت ساخته انگلیس خبیث , پایانی جز این خزعبلات ندارد.
خدا در قران میفرماید ما قران را نازل کردیم وخود حافظ آن هستیم .پس نابودی سردمداران بانیان فرقه ظاله داش فرا رسیده است وامیدوارم به سر نوشت ابرهه گرفتار آیند. انشا ا...
Iran, Islamic Republic of
فرقه ضاله‌اش...