جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونالدو از زندگی در رئال مادرید نا امید است

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۲
کد مطلب: 380445
به گزارش جهان به نقل از مهر، بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و این بار رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید مدعی شد که ستاره پرتغالی از زندگی در رئال مادرید راضی نیست و می‌تواند به اولدترافورد بازگردد.

کالدرون که در سال ۲۰۰۹ توانسته بود رونالدو را از منچستر یونایتد به رئال مادرید منتقل کند در این باره به talkSPORT گفت: تصور من این است که رونالدو با سیاست‌های کنونی فلورنتینو پرس موافق نیست. وقتی او با آرین روبن به تیم ما آمد تصور همکاری خوب را با او داشت اما روبن فروخته شد. او با فروش ایگواین هم مخالف بود و این بار آلونسو و دی ماریا فروخته شدند که رونالدو موافق این تصمیم‌ها نبود.

شروع ضعیف رئال مادرید در این فصل از رقابتهای لالیگا نیز رونالدو را تا حد زیادی به ادامه حضورش در این تیم با تردید مواجه کرده است. او برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ خواستار دسمتزد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته شده است که باید دید سران یونایتد چنین ریسکی را به جان خواهند خرید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *