جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تکذیب خبر کشته شدن چند اندیمشکی

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 420440
در پی انتشار خبری در فضای مجازی طی یکی دو روز اخیر مبنی بر به جای ماندن ۱۱ کشته و دو مصدوم در یک نزاع طایفه‌ای در اندیمشک، فرماندار این شهر این خبر را کذب محض خواند.
به گزارش جهان،حمیدرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با فارس در اندیمشک با بیان اینکه انتشار خبر کشته شدن ۱۱ نفر و مصدومیت ۲ نفر در یک نزاع طایفه‌ای در اندیمشک که طی یکی دو روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده، کذب محض است، گفت: این خبر مربوط به سال ۸۷ بوده و انتشار و نسبت دادن آن به زمان کنونی به هیچ وجه درست نیست و صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش و همراهی اعضای شورای تامین اندیمشک، موضوع ایجاد امنیت و توسعه امنیت پایدار در دستور کار قرار گرفت بیان کرد: به طور قطع، خاطیانی که این خبر را در فضای مجازی انتشار و گسترش داده‌اند، توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شناسایی و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطع با چنین افرادی که با انتشار اخبار کذب سبب تشویش و مخدوش شدن اذهان عمومی می‌شوند، توسط مراجع قضایی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *