پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مارادونا، نابغه دیوانه+عکس

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 410649
اسطوره فوتبال آرژانتین با چند عمل جراحی که بر روی چهره خود انجام داده به کلی تغییر کرده است تا جایکه یک روزنامه سوئیسی لقب مامادونا را برای او انتخاب کرد.
 به گزارش جهان به نقل از شفقنا ، در این هیچ شکی وجود ندارد که دیگو آرماندو مارادونا یکی از محبوب ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال جهان است. این ستاره آرژانتینی با نمایش خیره کننده ای که در مستطیل سبز داشت همگان را به ستایش وا داشت. می گویند هر نابغه ای یک دیوانه است. بدون شک این درباره بعضی ها صدق می کند و درباره بعضی هم صدق نمی کند اما درباره اسطوره فوتبال آرژانتین به درستی صدق می کند.
مارادونا یک نابغه دیوانه است. این ستاره آرژانتینی که بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند چه در مستطیل سبز و چه در بیرون از مستطیل سبز کارهای زیادی انجام داده که همه را مجاب می کند تا او را دیوانه بدانیم اما دیوانه ای که هم دوستش دارند و ستایشش می کنند و آرزوی آنها دیدن او است.

مارادونا در زندگی خصوصی خود با چالش های زیادی روبرو شده است. او بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به کلی تغییر کرد و از ورزش و روحیه ورزشی به کلی فاصله گرفت. مارادونا در زندگی خصوصی خود موفق نبود و چند بار تا الان ازدواج کرده است. جالب است که بدانیم این ستاره آرژانتینی به تازگی به دختری ازدواج کرده است که بسیار کوچکتر از خودش است و می توان او را هم سن و سال دختران مارادونا دانست.

این ستاره آرژانتینی بعد از ازدواج چند باره خود به کلی صورتش را دسخوش تغییر قرار داده است و چندین عمل زییایی انجام داده است.مارادونا که در برنامه ورزشی" زورادا" در کاراکاس صحبت می کرد با چهره جدیدی که از خود نشان داد همه را غافلگیر کرد. مارادونا با این عمل های زیبایی که انجام داده چهره خود را از فردی که ۵۴ سال سن دارد به جوانی ۳۰ ساله تغییر داده است. او در این برنامه تلویزیونی چهره خود را شبیه به زنان کرده بود و همین باعث شد تا روزنامه لوماتان سوئیس لقب "مامادونا" را به او بدهد و بنویسد که مارادونا به مامادونا تغییر شکل یافته است.

این روزنامه سوئیسی نوشت که همسر جدید مارادونا او را به چنین کارهای واداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعآ خاااک!