جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آموزش رابطه صحیح دختر و پسر با عرضه کارتون پسر شجاع

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 130442
کارتون پسر شجاع اسلامی - ایرانی برای آموزش روابط صحیح به کودکان در بخش ترویج عفاف و حجاب هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم عرضه می شود.
آموزش رابطه صحیح دختر و پسر با عرضه کارتون پسر شجاع
به گزارش سرویس زنان جهان، به نقل از ستاد خبری بخش ترویج عفاف و حجاب هجدهمین نمایشگاه قران کریم کارتون پسر شجاع ایرانی با هدف ارائه الگوی مناسب عفاف و حجاب و نحوه ارتباط صحیح بین ئختر و پسر بر اساس شرع و قوانین اسلامی و آموزش آن به کودکان و نوجوانان طراحی شده ودر نمایشگاه قران عرضه شده است.

بنا بر این گزارش پسر شچاع ایرانی که برگرفته از کارتون پسر شجاع تهیه شده است براساس 40 حدیث معتبر اسلامی با موضوع عفاف و حجاب و نحوه ارتباط مناسب با جنس مخالف، توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ویژه کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است.

شخصیت اصلی کارتون پسر شجاع اسلامی – ایرانی پسر بچه ای روستایی است که برای رضای خدا به همسایگان خود کمک کرده و یاری رسان نیازمندان است.

این پسر در فعالیت های فرهنگی و مذهبی روستا به طور فعال شرکت دارد و بسیار زیرک، با ایمان و موفق است.

برای ترویج حجاب طرح بدهید جایزه بگیرید
علاقمندان می توانند با بازدید از غرفه سازمان تبلیغات اسلامی در بخش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ایده و طرح خود را براب ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ارایه کرده و جایزه بگیرند.

این طرح با هدف گسترش و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و همچنین استفاده از نظرات صاحبان اندیشه و اساتید حوزه و دانشگاه و مردم در جهت برنامه ریزی صحیح در امر عفاف و حجاب از سوی دبیر خانه ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

کودکان با حجاب آشنا میشوند
ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان کرمان به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با حجاب وهمچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین کودکان اقدام به طراحی انیمیشم هایی با مضامین قرانی نموده است.

"روسری سارا کوچولو" و " جشن عروسک ها " 2 انیمیشن جذاب و آموزنده برای کودکان است که با توجه به مضامین قرانی و روایات مربوط بعه عفاف و حجاب طراحی و ساخته شده و در بخش استانداری کرمان به صورت رایگان عرضه می شود.

نمایشگاه عکسی از طرحها و الگوهای برتر پوشش
در این نمایشگاه که توسط استان کرمان برگزار شده است 40 عکس منتخب و برتر استان های سراسر کشور در خصوص حجاب برتر با هدف ترویج استفاده از پوشش اسلامی به ویژه چادر به عنوان حجاب برتر و ارایه طرحها و الگوهای متنوع لباس ایرانی ومحلی منطبق با فرهنگ اسلامی – ایرانی در غرفه کرمان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
پیامک بدهید جایزه بگیرید
به بهترین و زیباترین پیامک در خصوص عفاف و حجاب جایزه تعلق می گیرد. 

این مسابقه با همکاری و تلاش ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان آذربایجان شرقی انجام می شود. علاقمندان می توانند بهترین جملات خود را به شماره 30007518666666 ارسال نمایند.

نمایشگاه کاریکاتورهای داستانی
این نمایشگاه تصویری از سوی معاونت اجتماعی ناجا با هدف آشنایی جوانان با پیامدهای ناهنجاری های اجتماعی و آگاهی خانوادهها با مشکلات و مسائل پیش روی جوانان و نوجوانا ن برگزار شده است.

در این تصاویر مسائلی چون ازدواج، روابط دختر و پسر، اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی در قالب شخصیت های کاریکاتوری و به شکل سریالی و داستانی مطرح شده است.

به جاي مادرت آرزو كن
در بخش عفاف و حجاب هجدهمين نمايشگاه بين المللي قران كريم دختران جوان مي توانند به جاي مادران خود براي فرزندانشان آرزو كنند
نمايشگاه تصويري بجاي مادرم در خصوص آسيب شناسي رفتاري دختران جوان برگزار شده است.

در اين نمايشگاه دختران جوان مي توانند به جاي مادرانشان آرزو كنند و خود را جاي والدين خودگذاشته و از چشم آنها آينده اي براي خود بخواهند

هدف از برگزاري اين بخش بيداري دختران و آشنايي آنها با آسيب هاي اجتماعي زنان و توجه دادن به رعايت حفظ عفاف و حجاب است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *