جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دستگیری ۹ نفر در پرونده داروهای غیر مجاز

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 413240
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری و بازداشت ۹ نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابینایی تعدادی از شهروندان در دو مرکز درمانی تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از واحدمرکزی خبر ، عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: این دادستانی بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، سرپرست دادسرای جرایم پزشکی را مامور کرد تا ضمن بازدید از این مراکز درمانی، بررسی لازم را صورت دهد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به بازپرس، از متهمان، منازل برخی از آنان و مراکز درمانی مربوطه تحقیق و بازرسی شد که مقادیری اقلام دارویی غیرمجاز کشف شد.

دولت آبادی اعلام کرد: علاوه بر ۹ نفری که در این خصوص بازداشت شده‌اند، از شش نفر دیگر متهمان نیز تحقیق شد و هم اکنون متهمان با صدور قرار وثیقه و تامین آن، آزاد شدند.

وی گفت: حسب گزارش‌های واصله، با پیگیری‌های قضایی از یکی از بیمارستان‌های دیگر تهران که‌ چند نفر از بیماران به نحو مشابه صدمه دیده‌ بودند، مقادیری اقلام دارویی غیرمجاز کشف شد و بازپرس پرونده در حال رسیدگی به این موضوع نیز است.

دولت آبادی افزود: برای برخی از مسئولان مرتبط با امور بهداشت و سلامت که در این زمینه اهمال و سهل‌انگاری کرده‌اند، پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان تهران گفت: دادستانی با همه جرایم مربوط به حوزه سلامت و بهداشت عمومی به طور قاطع برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *