جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تیم تپانچه بادی بانوان قهرمان جهان شد

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 433149
در چهارمین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی معلولان در کرواسی تیم بانوان ایران در تپانچه بادی ۱۰ متر P۲ علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، رکورد جهان را نیز جابه‌جا کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم با کسب مجموع ۱۱۰۷ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی معلولان در کرواسی شد. پس از ایران، تیم اوکراین با امتیاز ۱۱۰۰ نایب قهرمان شد و جایگاه سوم به تیم روسیه با ۱۰۵۳ امتیاز رسید.

سه ملی‌پوش کشورمان از میان ۴۰ شرکت‌کننده در زمره هشت ورزشکار برتر راه یافته به فینال قرار گرفتند و هم‌اکنون رقابت‌های آنها در مرحله نهایی انفرادی در جریان است تا تکلیف برترین‌های این ماده در بخش انفرادی نیز مشخص شود.

در مسابقات نوبت صبح نیز مهدی زمانی در رقابت‌های ماده P۱ شرکت کرد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک ریو، از روز جمعه با حضور ۲۷۲ تیرانداز از ۴۷ کشور در شهر اوسییک آغاز شده است و تا ۲۴ تیر در جریان خواهد بود.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی، کبری رضایی و مهدی زمانی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *