پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲
تناقض عجیب در یک قرارداد سازمان لیگ

افشاگری دردسرساز فیروز کریمی

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 424248
یک مربی لیگ برتری که مبلغ قراردادش در سازمان لیگ ۲۵ میلیون تومان ثبت شده است، رقم واقعی قراردادش را اعلام کرد که این افشاگری نشان می دهد فاصله قراردادی که در لیگ ثبت شده ۳۷۵ میلیون تومان است!
به گزارش جهان، مهر نوشت: فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در شبکه استانی باران که ساعت ۲۲ شنبه شب پخش شد، حضور یافت، به پرسش‌هایی در مورد مبلغ قرارداد خود و بازیکنانی که به همراه وی به ملوان آمدند، پاسخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد که مبلغ قراردادش با باشگاه ملوان ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ۱۰۰ میلیون تومان هم پاداش به خاطر بقای تیم در لیگ برتر را دریافت کرده است. وی همچنین مبلغ قرارداد فرزاد حاتمی با این باشگاه را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این مساله درحالی از سوی کریمی عنوان شد که صحبت این مربی با قراردادی که از وی در سازمان لیگ ثبت شده، کاملا مغایرت دارد زیرا در مراجعه به بخش باشگاه ملوان در سایت سازمان لیگ، مشاهده می‌شود مبلع قرارداد این مربی با باشگاه ملوان ۲۵ میلیون تومان ثبت شده است. همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، مقابل نام فرزاد حاتمی در این سایت دیده می‌شود.

فیروز کریمی شانزدهم آذرماه سال گذشته با عقد قراردادی رسمی به تیم ملوان پیوست تا تیم این تیم شمالی را از خطر سقوط به دسته اول نجات دهد و در نهایت هم توانست با رسیدن به رده یازدهم، سهمیه این تیم در مسابقات لیگ را حفظ کند.

این مغایرت در مبلغ قرارداد فیروز کریمی و فرزاد حاتمی با باشگاه ملوان و مبلغ قراردادش در سازمان لیگ بیانگر تناقضی آشکار در مبالغ قراردادی که افراد از باشگاه‌‎ها دریافت می‌کنند و آنچه در سازمان لیگ ثبت می‌شود را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد این موضوع از یک سو صداقت در مبالغ قرارداد ثبت شده روی سایت سازمان لیگ را زیر سوال برده و از سوی دیگر دور زدن اداره مالیات محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسجین
اتفاقا" درد جامعه حقوق بگیر هم همین است می گویند پرداخت ها هماهنگ شده اما مزایا و دیگر امتیازاتی که برخی از سازمان ها می گذارند موجب تفاوت فاحش بین حقوق بگیران می شود حتی در حوزه ورزش هم ما این را مشاهده می کنیم و با این ترفند ها های غیر قانونی و دور زدن ضربه سنگینی به نظام مدیریتی و ایجاد انگیزش می زنند و مسئولین مربوطه نه تنها چشم خود را به این ترفند های و شعبده بازی ها می بندند بلکه خودشان در مقام توجیه و دفاع در می ایند باز خدا پدر فیروز کریمی را بیامرزد هر جا قدم گذاشته زمینه های شفاف سازی و مطرح شدن خیلی از پشت پرده ها را فراهم کرده امید وارم که سیتسیون نیز مانند ایشان قدم خیر داشته باشند و شر را گسترش ندهند
Iran, Islamic Republic of
مالیاتش رو بر چه اساس پرداخت کرده؟ ما کارمندها از اینکه این همه پورشه تو خیابونها زیاد شده ناراحت نیستیم به شرطی که صاحبینشون واقعا مالیات فعالیتهای اقتصادیشون رو پرداخت کرده باشن مثل ما که هنوز حقوق نگرفتیم مالیاتش رو میگیرن